9:30 AM

Sg Besi

Assalamualaikum .

For a long time tak post any new entry tetiba rasa janggal ecehhh . Cbox pun dah banyak jejak tapi aku tak singgah lagi . Setiap hari online tapi malas nak post anything nampak tak kemalasannya disitu . Okayy boleh hentak kepala skg . Lulsss . A lot of assgnmnt need to do . KIV ni pending tu ahhh mmg byk ah kannn . Dgn palapes nya kejap panggil kesana sini . Stress jemahhh . Fortunately , dah okay skg since semalam dah dapat baju loreng digital , spike boot and PT shoes . Legaa . Yang tak lega nyaa kena pi hntr alter . Ntah berapa hinggit duit aku lebur adudududud pening kepala . But its okay . Yang penting nak gain experience . Oh ya by the way , end of this month all of us i mean junior jelahhh wajib pergi Taman Negara join yang lari lari tu sepanjang 30km boleh kurus mati kering akuu ni . HAHAHAHA which is on 31 Oct insya Allah takde aral melintang , kitorg pi nohhhh . And ada ice breaking dekat Broga , Cameron Highland etc . Maigaddddddd i cant wait for those momentssssss !!!!!!!

Last week , our squad pergi Sg. Besi untuk tengok menembak . Ye . Tengok menembak kan ? Sbb kitorang diberitahu yang kita tengok vvip menembak but then tetiba dorg suruh prepare untuk menembak . Hek eleh M16 je kannn kannn . Msti korg akan cakap mcm tuu . Tapi bagi aku nak tercirit aku dgr sbb aku lupa step . Bkn aku sorg . Ramai . Tapi gilaaaa kau . Dah laa pakai peluru betul . Dpt pulak detail 4 hmmm mmg tak nyempat laa nak tanya step by step kannn . Mahu kena pijak dengan jurulatih sbb tak ingat step hahaha . Tapi nasib baik ada YO , so dorg tunjuk ajar . Ya Allah gembira aku hahaha even satu haprak butir peluru pn tak kena target but at least i do have experience pegang M16 , shoot guna peluru betul . KAU ADA ? HAHAHA berlagak takkk ? Luls

Habis menembak , confirm penat . Aku berlari pi ambik air . Lepastu berlari balik pi tmpt duduk . Smpai je cnfirm haus lagi . Pergi berlari balik minum air , pastu patah balik tempat duduk . I dont know how to explain betapa sengsaranya aku hahaha . Ni belum pi PULADA lagi omaigadddddd hopefully aku dapat bertahan eleh 5 hari je eleh lek ah lek ahh kemon lah hjr .

Banyak experience . Ni ciput jeee . Lps ni banyak lagi cabaran , just wait and see . Ahhhh tak sabar nak ditauliahkan . HAHA over kannnn . Baru masuk junior , nak tauliah pulak . Okay then , see u again . Gua nak siap siap pi kelas . Got to go . Loveeee

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2014 I dream'd in a dream , Blogger