8:28 AM

Habis matrik yayy hikhik

Assalamualaikum .


Ajet ajet je nii . Rasa nak lempang lpeas tg gmbr ni byk kali . HAHA

Dah lama tak update . Jenguk tu ada lah jgak Cuma nak update tu tkde masa . Kadang ceritanya dah bertaip tapi line pulak halamakkk spoil . So Alhamdulillah dah habis matrik yayy . Rasa sekejap sangat . Rasa mcm baru haritu update blog pasal matrik , roommate , classmate etc . Syukron . Finally , exam pn dah habis so skg get ready utk sambung degree . Either dpt ke tk aku tk sure . Doa doa dpt flying colours mcm sem 1 . Insya Allah . Tp aku byk main hikhik . Whatever yg psti tggu ajelah 11 June 2015 ni ye .

So far , cuti aku tak menarik sgt . Kott . Tk dpt kluar . Mcm orang lain . Ehek . Kau faham fahamkan jelah . Aku pn tk tahu nk spend time ni mcm mana . Dulu beriya lepas matrik nk qada’ itu ini . Nak kluar sana sini . Taaaaaapii taaaaaak pun . List “LEPAS SPM” pn tak berjalan apatah lepas matrik . Sigh . Nak krja , aku tak tahu ah nak krja apa . Ma dgn ayah menaruh harapan yang tinggi setinggi tingginya tahap apa dah spya aku dapat IPG . Ya Allah . Mulanya aku saja saja isi . Tak expect dpt smpai ke temuduga bagaiii . Yelah kata org rugilah kalau aku buang peluang yang ada depan mata tapi yelah kau fahamkan jelah . Bkn sbb aku tak minat je tapi hdup dlm IPG mcm dkat skolah . Tak mau dah wehhhh . Dekat Septechs tu yelah sbb dh mmg skolah . Lpstu Matrik . Nak outing ada rules gitu gini . Lpstu IPG pulak . Hmm . Aku tak istikharah lagi . Nantilah . Lgpn result ipg tk kluar lagi . Klau dh kluar , baru decide nak mana satu . Depends pada result Matrik . Tak jugak kot . Klau result okay ke tk okay , ma ayah mesti suruh msuk IPG . Lulss


After short vacation in Penang haritu , aku rasa lifeless gila haha . Ntah pasaipa . My daily routine changed yelah sbb dlu bgun je dri tdr nmpk muka kak nab , muka naz , aina . Laa ni , bgun je tdr nmpk dinding . Lpstu main fon , lpstu turun makan , lpstu tdr lpstu lpstu lpstu melangut je . Maka beruntunglah kepada sesiapa yang ada kawan setaman and so on . I don’t have any friends here . Poor me . Bkn aku taknak kawan , masalahnya aku tak jumpa yang sebaya dgn aku . Ada tu ada tapi jenis yang pasif . Hm . Blh mati sbb lifeless dduk dkat Rawang ni . Nak jumpa Farah , ma tak kasi . Jauh la itu ini . Maka beruntunglah kepada sesiapa yang blh kluar setiap hari . Tahniah ye .



A3T5A



2 comments:

Copyright © 2014 I dream'd in a dream , Blogger