8:26 AM

Dinner dinamika last night

Assalamualaikum . 

Menaip disini bukan tujuan nak mengutuk tapi apa boleh buat . Tak terkira rasa sakit hati ni . Meluat rasanya hidup disekeliling orang yang selalu buat kau rasa bosan dgnnya . Plus , aku cepat bosan dgn orang . How u treat me , klau okay then okaylah but if not , so sorry lahh . Aku tahu ramai je yang annoying dgn aku . Benci barangkali cuma masing masing fake . I know it very well sbb aku pn mcm tu . Tapi aku , kalau aku tak suka aku layan-tak-layan , takdelah terlebih mesra mcm bff gitu kan . Tak suka buat cara tak suka .

So semalam ada dinner for dinamika . Tgh sibuk sibuk mengambil makanan tetiba aku dgr ada orang pggil nama aku . Suaranya sangat aku kenal . TERSANGAT . Paling merdu kannnnn . SANGAT . Aku toleh sbb byk kali dia pnggil . Mcm kesian je kan sbb aku mmg mls nk layan perempuan sorang ni . Then dia ckp "Oi. Lapar sangat ke?" Amboii kemain indah bahasa mu . Mungkin lidah dia dah lama hidup kott . Ke nak aku toreh muka dia baru reti belajar cakap bahasa yang indah indah dekat orang . Masa ni Ya Allah . Tuhan je tahu betapa rasa annoying nya dkt hamba ni . Semata mata itu je dia nak cakap ? Masya Allah sister . Its okay aku jeling dan teruskan ambik makanan . Klau boleh aku nak je simbah air teh bunga tu dkt dress dia . Cuma fkir kesian je . Tak tergamak nak malukan orang . Tapi hakikat sebenarnya dia dah malukan diri dia sendiri . Bhasa anda sgt indah sangat sangat wahai perempuan . 

Malam tu aku rasa aku paling buruk sgt . Pling tak lawa . Sangat tak lawa sbb dorang smua lawa lawa dgn dress mahalnya . Aku ? Aku pinjam baju kak Nab je . Tudung je aku beli sndri . Tu pn aku rasa nyesal beli sbb skg aku takde duit nak beli tiket bas . Sigh . Pasrah je . Aku tak bgtahu ma . Takut kena marah hm . 

Lagi 15 hari lagi nak exam UPS . Alhamdulillah bru 75% persediaan haha . Acc alhamdulillah dah hbs cover . Ekonomi ada lg sikit je tak faham . Math pn aku dh dpt detect chapt mana yg aku lemah . Itupun sbb semalam ada Program Lonjakan Bestari haha . And Bisnes Ya Allah ini mmg nak jiwa yang kental . Aku tak tahu kenapa aku tak faham faham lagi haha . Mohon pencerahan pleasee . Target as usual 4 flat . Hm mcm tinggi sgt kan . Susah nak kekal kan prestasi plus aku dh mula malas malas hm . So td aku dh buat list subjek apa aku nk cover dlm masa 15 hari ni . Insya Allah , Dia sentiasa bersamaku .

P/s : Dalam dunia ni , kecantikan kekayaan apa jenis smua lah , Allah bagi pinjam sahaja . Bukan miilik kau so takpayah berlagak sgt . Kau NAMPAK LAWA sbb ALLAH yang punya . BUKAN kau punya . Muka lawa hati busuk tetap bangkai namanya :)

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2014 I dream'd in a dream , Blogger