4:22 PM

Wedding . Sabak Bernam . Kuala Selangor .

Assalamualaikum .

Sudah seminggu berlalu . Ahahaha betapa aku rasa sedih gila mcm mati laki . Sebabnya aku tak bawa balik kerja kursus akaun . Tapi aku rasa aku bawa . Takpe . Nnti aku cari lagi . Bercerita pasal kerja kursus , bapak banyak ehhh . Klau mcm tu tkyah ambil exam paper laa klau dh smua subjek nk bg kerja kursus . Td IM dgn Fatin , katanya mungkin EA pun ada kerja kursus . Mmg laa kan nak kasi otak aku pecah bersepaii hanya kerana kerja kursus ini . Skg , aku ada 3 kerja kursus yang perlu dilangsaikan dalam mnggu ini . Mehhh kita tgk , otak aku msih brfungsi atau tidak slps sminggu nnti . Wakakaka . Kay tak lawak :D

Semalam , pergi Kuala Selangor . Dpd hari Sabtu lagi ada wedding . Sabtu dia buat malam . Arghhh cool gilaa . Tepi tasik . First bila aku smpai , speechless . Sbb suasana santai sgt sgt . Dan time tu mmg sgt romantic . Ahakss . Cuma kecewa skit sbb tak sempat nak ambil gmbr tepi tasik . Sedih weh . Kayy sedih . Sbb ayah tak sihat dan kami terpaksa makan cepat sbb nk balik awal . Ahad pun ada juga wedding . Wedding anak buah ayah . Olaaa dlu ayah ada ajar kawad kaki unit PKBM . Then skg smua dh besar besar . Ohoho . Pengantin dia sangat hensem dan lawaa . Hensem ye . Hensem . HAHA .


Ohh ya . Ni je yang sempat aku ambil sbb takde feeling nak ambil gmbr pengantin . Cerr kalau aku yg berdiri sbelah pengantin , bru feeling skit nak bergambar . Ni dah laa ambil gmbr org lain , mmg tak aa . Semak album je :P


Masa balik . Here we go . Ohh ya dapat door gift . Tapi isi isi nyaa smua gula gula .  


Time ni lawak . Ayah kata , tak dapat tngkap gmbr dgn pengantin pun takpa laa . Dpt gmbr dgn banner pun jadi . Ada jugak gmbr pengantin .

So , lepas je ambil gmbr ni , ayah ajak balik . Pergi Sabak Bernam . Pantai . Oh maigaddd . Bestnya . Lawa gilaaaa . Bila aku dtg , aku pling excited . Angin kuat . Dh lama tak pergi pantai .  Adik adik smua pun excited jumpa laut . Nak mandi disitu tapi , mana boleh . Nk tempah maut apa . Ombak kuat . Dan dekat situ tak ssuai nak mandi .




Muka dia sangat matured . Jealousnyaaaaa :P


Laut bergelora . Oh oh oh tolonglah jealous . Saya tepi pantai . Ada laut . Excited kayy excited . Dekat situ mmg tkde apa nak buat . Bosan sikit . Ramai cina aje . Dan ada nelayan . Ada jual jual bagai . Not sure dorang jual apa . Sebab datang situ bukan nk tgk dorang menjual :3

Aktiviti mmg bergambar aje . Anye ambil gmbr aku , aku ambil gmbr dia . Deal ? Tak nak komen banyak . Tgk gmbar jelaa kayy . Penat ~



Siti Hajar Syafiqah vs Siti Hajar Syaqirah
Serious aku jealous dgn muka matang dia .
-____________-


Siti Hajar Syaqinah 
Muka aku ada ciri ciri mcm ibu mithali tak ? HAHA . Kayy sila tomoi saya XD


Next .
.....................


Suka pemandangan ni . Tenang .




Sawah padi XD


 Melihat sawah padi . Untuk kali kedua tgk sawah . Jakun sikit . Plus double triple Batak . Ahakss .


Gimik . Aku pegang padi weh , aku pegang padi , jealous lah jealous lahh . 


Ehem ehem .


Tali air .



Bbye Sabak Bernam . Nnti kita jumpa lagi kayy . Tsk tsk .

Itu sajalah perjalanan saya utk kali ini . Perjalanan yang tak dirancang . Oh mann . Pun bolehlah . So , how about ur holiday ? Best ? Mgkin lg best dpd aku . Kisah ?

Tp mlm tu , tiba tiba sakit perut . 330 pagi baru tidur weh . Baru aku nyenyak tidur . Mngkin sbb salah makan . Sbb bkn aku sorang aje . Yang lain lain pun sakit perut jugak . Mgkin makan cendol Bakar tuu . Ohh ya . Bila dgr jee pasal cendol Bakar , aku fikir cendol tu kena bakar . Alahaii rupanya , nama si pemilik tu Bakar . Aku dah excited nak tahu apa yg dia bakar dkat cendol tu . Nmpk tak trick dia utk tarik perhatian pelanggan ? :3 Tapi malam tu jugak , si Abby ni cerita pasal mayat bagaiii . Lagu cina mati dan sebagainya . Mmg syok dgr tgh tgh malam kann . Terus aku tak boleh tidur . Smpailah jam 330 pagi , bru dpt lena .



By the way , Izzue Islam dah kahwin . Ramai update status nak terjun bangunan bagaiii . Apa yang hensemnya dekat dia ? Biasa jeeeeeeee :P


No comments:

Post a Comment

Copyright © 2014 I dream'd in a dream , Blogger