10:12 PM

Cause you and I .

I’m stuck . Stuck in my own world . Ya . Allah itu Maha Berkuasa . Dia beri jalan pd aku . Dia tunjuk pd aku . Dan hasilnyaaaaa . Sangat mengecewakan . Nak mnangissssss . Cepat cepat aku text Afnan . Ternyata dia sangat takkkkkkkk memahami . Boleh lagi dia main main dgn aku . Kay kay . Takpelah . Hal itu aku dah lupakan . Buang jauh jauh . Tapi pada dasarnya , weh kecewa sangat sangat . Nasib baik aku bukak Fb dia . Klau tak bukak ? Sampai bila bila pun aku tak tahu . Mungkin ? Dah sebulan berlalu . Huwaaaa menyesalnya . Nmpk tk mcm aku ni selfish ? Ohh inikah yang orang maksudkan aku caring ? Euuw geli dgr ~

Mcm mcm masalah berlaku sampaikan aku rasa mcm arghhhh fed-up nyaaaa . Dan mulalah lari dpd masalah and act like nothing happen . Then people always judge lari daripada masalah pun takde guna jugak . Wth . Dia tak faham ke yang sbenarnya aku tgh . Ye . Hm . Mmg lari dpd masalah pun . Dan aku tak faham knp org org mcm ni perlu muncul dlm hidup aku . Sedangkan aku tak memerlukan mereka dalam hidup aku . Otak mula memikirkan bnda yang tak sepatutnya . Mulalah aku akan berfikir negative . Asingkan diri dpd orang yang sebegitu . Tapi . Aku mnghadapi juga mereka mereka ini . Mereka mereka yang selalu mnyakitkan hati . FAKE . Tu selayaknya . Mereka berpura pura dihadapan yang lain . Ehh kalau boleh aku rejam dia , dah lama aku buat wehhh .

Lama lama bila aku fikir balik , ye smua org tak smpurna tapi dorang ni mcm fikir dia tu sempurna aje dimata orang lain padahal macam harem aje . Arghh . Aku tak tahu mcm mana nak berhadapan dgn mereka ni . Datang mncari bila perlu . Bila dh tak prlu , mula kutuk kata itu ini mcm mcm dkat blkang aku . Kisah pulak aku ? Tapi agak aa , kau dh laaa --- , tapi buat perangai mcm --- .
Terkadang rasa mcm , arghh nak jerit je kuat kuat bg smua org faham keadaan diri ini sbenar . Tolonglah faham duhai manusia . Saya pun manusia biasa juga . Punya masalah . Punya hati . Punya perasaan . Terkadang rasa diri ini terlalu byk berkorban utk org lain . Memahami perasaan org lain dpd perasaan diri sndri . kehendak org lain dpd kehendak diri sendiri . Too much .

Nihh lagi sorang . Eeeee . Fine aa . Mcm kacang lupakan kulit . Tahu laaa aku bkn lg ssiapa tapi . Dude , takpelah , at least kau fav laa tweet aku tuu . Takpayah aa nak terus senyap mcm tu aje . Aku mmg jadi bangang tggu sngsorang je . Dok tggu mna kau tak reply lg tweet aku . Dan paling sedih gila tahap rasa mcm nak rodok je perut kauu bila kau tak reply pun text aku . On tht day , aku excited wish bfday kau . Konon be the first , sbb time tu aku dkat hostel . Nk call pkai syiling , tkde . So aku ambik ksmpatan yg ada smntara aku bwa fon , text pnjang nun berjela sana hah . Bila BKP , dpt fon . Aku bukak fon , takde satu msej pun yang msuk daripada kauu . Yang ada pun msej dpd Celcom tu aje hah . Sedih bapak . Nk kata kau tukar number , rasanya tak . Sbb profile whatsapp kau  , active je . Hm . Takpelah .

Malas dh nak mncarut bebanyak . Byk mncarut dlm hati . Mmg tak trluah tapi tetap suatu perangai yang tak elok juga . Mmg aku pun kuat mncarut juga . Dan tak tahu nak kawal mcm mna . Nasihat org suruh jgn mncarut tapi diri sndri pun sama . Ye . Aku mngaku -..-

Tadi tgk profile dia . Hm . Bfday A . Takde feeling nak wish . Biarlah . Abaikan . Aku pun tak mngharap dia wish bfday aku . Kay kay kay . Bye . Sometimes , aku dh tak rasa apa apa . Takde deria perasaan . Penatnya .



Standing alone doesn’t mean I am alone . It’s mean I’m strong enough to handle things all by myself .

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2014 I dream'd in a dream , Blogger