10:53 AM

I'm strong enough :')


Assalamualaikum .
Ahakss , kau baca tajuk pun kau dah rasa macam nak hentak kepala aku kan ? Bhahaha bajet sedih konon . Okay , mnggu ni entah kenapa aku rasa homesick sesangat and dengar cerita ramai jugak yang homesick . Sobs sobs . Kayyy tp utk pngetahuan smua , entah knpa masa road run hritu aku rasa mcm tak penat sgt . Ahakss padahal kemain jauh lg perjalanan road run tu . Mngkin sbb dah ada pngalaman road run sjauh ...... berapa kilometer pun aku tak tahu aa . Tp yg pasti bila ada junior tnya dkat aku ' Akak , road run ni berapa km ? ' dan aku akan jawab ' 7 km dik ' . Jahat tak jahat aku ni ? HAHA . But seriously , aku tak rasa penat sgt masa road run hritu . Tp yg pasti , aku ada sumbangkan point dlm rumah sukan aku . And and rumah Gamma dapat Naib Johan dalam keseluruhan rumah sukan . Bangga tak ?


With Tyra . Time ni smua tgh tggu kputusan siapa menang kalah tetiba Tyra dtg . Excited gila aku nmpk dia . Dia pakai tudung labuh . Cantik sgt :D

Kayy bermulanya detik detik permulaan nak start road run , masa ni mmg homesick gegila . Bajet mcm tak homesick padahal dlm hati dah mnangis tak berlagu bagai . Sbbnya , ma & ayah time tu balik Ipoh . Untuk pertama kalinya aku ditinggalkan . Sedih kannnnn :/ Masa lari tu , aku cuma fikir aku nak smpai cepat , nak tidur dan berharap smuanya mmpi . Mana taknya , dah laa hri mnggu pun ma ayah tak dpt dtg lawat , dormmates smua pakat nak balik rumah kononnya ada tuisyen . Hewwwww ~ Tapi alhamdulillah . Ada hikmah disebalik smua ni . Mlm hri tu , Umi ajak pergi dgr ceramah Ustaz Don . Wahhhh kau aku punya bahagia dapat kluar dpd Septechs , tak terkira laa katakan . Muahaha . Cuma kecewa skit sbb kamera tak bawak then bila mntak autograf , Ustaz Don tanak pulak . Lempang kang baru tahuu . HAHA cehhh gurau je :)


Time ni aku tgh tundukkan kepala . Serious tak perasan ada org nak tngkap gmbr !!


Time ni pulak tetiba ada makcik ni tnya apa tah . Arghhhh .




Tp yg pasti aku jumpa Ustaz Don . Mohon jealous kayyy :) 

Gmbr smua ni , aku ambik dpd Pesbuk Umi . Toksah cari aku yg mana satu sbbnya , stiap kali Umi tngkap gmbr , msti time tu ada je makcik mana tahh tegur tanya itu ini . Sedih kayy sedih .

Mnggu ni byk sgt ckgu relief . Aku hooray hooray aa dpt qada' tidur aku . Ada smpai satu tahap , bila terlebih tidur dkat skolah , dkat asrama pulak tak boleh nak tidur . Teruknya ~ HAHA . Oh yee , Ckgu Hanis ada ajak aku , Min andd so on utk jemput Tyra di Rembau . Nak sgt ikut . Tp masa tu pulak mnggu BKP . Tp ckg Hanis kata nnti dia hntarkan aku balik rumah . Entah betul atau tidak . Just wait andd see lahh ye . Since junior masuk , aku rasa mcm hati ni dah tersangkut paut maut dgn si junior ni . Bkn sorang dua , tapi ramai pulak . HAHA . Tersangkut sbb dorang bg salam dkat aku . Ada haritu , masa dekat tangga . Masa tu bru balik dpd pejabat . Tengah aku berborak dgn si Fatin , tetiba ada Aspura Form 4 ni snyum dkat aku . Punyalah aku suka sangat . Nah aku kasi double triple senyum selebar yg mngkin utk dia . Over kan ?


Tp yg sedihnya , Aspuri Form 4 tak nak pulak buat mcm tu . Smua comel comel je tapi sombong . Penat penat je aku snyum smpai rahang mulut aku ni sakit tapi dorang tanak senyum dkat aku . Takpelah . Lps ni taknak lah senyum . Tp tapi tapi , ramai aku jumpa junior yg mukanya lebih kurang sama dengan senior Batch 7 . Apakah smua ini ? Hew hew . Okay dah tutup cerita pasal junior . Hritu , tetiba je ex-GA 103 buat MD depan bilik prep a.k.a Dorm GA 103 . Cerita pasal itu ini smpailah sape tah sebut nama Eein . Masing masing snyap . Sbbnya , ya sbb nya kami rindu sesangat dkat Eein . Entah mcm mana boleh terkeluar nama tu pun aku tak tahulah . Tp yg psti , aku rndu nak dgr dia buat lawak bodoh dia tu :) Take care sayang :')

Ohhh ye , haritu ada meeting Badar Aspuri . Alhamdulillah smuanya berjalan dgn lancar . Segala masalah telah diselesaikan pd mlm tu jugak . Mlm tu jugak sesi 'Sentap' . Ahakss . Mcm biasa lahh , msti ada teguran dpd org itu ini yg selama ni tak pernah puas hati dgn cara kita or smethng else . Syukran , masih ada lg yg sudi mnegur kesilapan aku . Thanks so much :DD

Btw , gambar gambar dibawah , gambar masa mnggu aku homesick sesangat tuu . Muka aku FAKE doeeeee . Padahal , balik rumah je smlam , terus aku mnangis dlm toilet . Bahagia sngt sbb dpt balik rumah .



With Tyra & Diy . lysm :DD




5 Perdagangan 3 with Warden Hanis :) Ckg suruh aku dduk sbb nk cover kasut ckg . Taknak aku .


No comments:

Post a Comment

Copyright © 2014 I dream'd in a dream , Blogger