1:02 PM

Tinta Hati .

Assalamualaikum . Bkan senang nak jadi senang , bukan susah nak jadi susah . Suatu perumpamaan yang cuba aku tanamkan dalam diri ini . Entah kenapa hati ini terasa kosong sangat . Perasaan gembira sedih kecewa smuanya bercampur menjadi satu . Sukar nak ungkapkan perasaan yang satu ini . Benarlah kata orang , memang susah bila kita cuba jadi baik . Tak tahulah kenapa sukar sangat nak hadapi rintangan yang satu ini . Aku cuba jadi yang terbaik . Tak nak jadi fake di mata orang . Just to be myself . Yeahhh i've tried tapi semakin lama , semakain banyak tohmahan yang orang lemparkan kepada diri ini . Katanya tidak perlulah diri ini berselindung disebalik kain tudung labuh itu kalau perangai tetap buruk . Terkadang hati ni bertanya , betul ke apa yang aku sedang lakukan . Entahlahh . Sebahagian manusia , sudi membantu menyokong diri ini agar tidak mudah berputus asa akan menghadapi rintangan ini tapi sebahagian manusia yang cuba jatuhkan diri ini . Terima kasih kepada semua . Moga Allah membalas sgala perbuatanmu .

Terkadang rasa hari hari begitu sukar untuk dilalui . La haula wala kuata illa billa hil azim . Itu aje yang mmpu aku ungkapkan andai begitu payah untuk aku melakukan sesuatu . Payah akan mnghadapi smua itu . Ku tahu Allah itu sntiasa ada untukku . Allah akan mmbantu hambaNya . Ya Tuhan ..

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2014 I dream'd in a dream , Blogger