3:24 PM

24 Januari 2013 // 1434H

Assalamualaikum . Uhibbuka Ya Rasulullah . Sayang tak kalian pada nabi nabi kita ? Syukran Alhamdulillah . Anyway , Selamat Menyambut Maulidur Rasul 1434H . Boleh lagi kannn ? HAHA XD Okenggg , spnjang 2 mnggu , byk bnda berlaku . Alhamdulillah , smuanya baik baik sahaja . Mana taknya , hubungan aku , Min , Eeyda & lain lain bertambah kamcing gituuuuu . Since bila pun aku tk tahu aa tp tp hritu cikgu ajak pergi melawat anak dia Tyra . Dgn anak dia pun kami gegila jugak even jarak umur jauh beza . Tyra baru form 1 tapi fikiran mcm remaja umur 18 andd tht's y kami rapat .

So , hritu mmndangkan aku dgn Min je yg bermukim disitu lagi sminggu , ckgu pun ajak lerrr ikut prgi melawat Tyra dekat Rembau , Negeri Sembilan . Sbenarnya kami brdua over yg ajak ckg melawat Tyra . Nmpk tk permainannya disitu . Muahahahaha XD Dalam 230 ptg kami bertolak prgi Rembau . Bahagia hati aku dpt kluar dpd Septechs tu even utk bberapa jam shj . Dlm pkul 7 ptg lebih bru smpai Septechs smula . Mcm mcm jadi . Smuanya kecoh kecoh je sbb si Alif anak buah ckgu Hanis terlebih aktif . Nasib baik comel klau tak , aku backhand dia . Bhahaha :D

Ohh yeahh , form 4 dah masuk . Tak ramai pun . Ada laaa dalam 120 org lebih aje . Yg lelaki lelakinya , hensem tak hensem . Klau tinggi , tinggi sesangat . Yg si perempuannya , sombong , kemain sombong gilaaaa  . Tp ada jugak yg okay . Siap bg salam dekat aku " Assalamualaikum Kak " . Terharu doeeeee :') Tp aku tkdelah nak friendly sgt dgn dorang sbb aku pun bkn jenis mahu layan org so aku gunakan snyuman aku yg pling manis atas muka bumi ini aje . At least dpt pahala jugak ennn ?! Since Form 4 masuk , makcik DM masak sesedap bhaiii . Aku dah rasa mcm nak bermalam dkat DM tu trus aje . Muahaha :)

Wokayyy , sperti skolah skolah lain jgak , skolah aku pn sambut Maulidur Rasul . Lagi meriah beb . Sbb sbb sbb Aras aku menang JOHAN . Tahniah buat kami . Bgitu juga utk Aras 3A dan Aras 4B . Cuma aku kecewakan skit bila banner yg aku rasa penat gila nak mati time design benda alah tuu last last ustaz tak print . Katanya ramai yg tak hantar . Luluh hati aku dgr kauu tahuu . Sbb bnda alah tu aku tdur lmbt . Krja skolah tak siap . Skli , ustaz tak print en . Dia print yg design dia buat sndri . Nak kata buruk , tkdelah buruk mana . Lawa apa cuma yelaaa penat penat je aku design tapi .. kayyy dah lupakan .



Tu lerr bannernya :P Okaylah jugak en :3 Tp Alhamdulillah , kami JOHAN dan akan pergi ke peringkat Daerah . Pray for us kayy ? Kayy aku tanak cerita pepanjang . Cuma bercerita melalui gambar ajelahh . Boleh faham kan ? 


 Junior paling cantik yang setakat ni aku jumpa :)


Geng Aras 1 2012 :) Tahun ni pun dapat 1 Aras jugak . Syukran .



Ketua Aras - Hasina 


Penolong Ketua Badar - Aina Zafirah 


Ketua Badar - Nazif


Volunteer utk jawab soalan - Mai Leper :D


Penyampaian hadiah buat Aras 2B Aspuri sebab menang XD


Aku sorang je baju terlebih nila . Mai cakap , tak susah nak cari aku sbb dari jauh dah boleh nampak . Takziah buat diriku :')



Muka mintak kena Tomoi . Bhahaha .



After anugerah . Smua bajet cun je :3


Captured by Najmi .



Keadaan sbenar Septechs yang bakal jadi Kolej Vokasional .


Sebelum berangkat ke Kg. Limau Manis utk mnghadiri ceramah by Imam Muda Asyraf . Skema gila ayat akuuuuu :P


Dalam bas . Cer teka siapa yang pakai Niqab tuu ? Tp yg pasti bukan aku kayyyy :D




Para jemaah .


Auwwwww 




Zoom jerawat . Cehh gurau gurauu .



Badar Aspura sibuk . Nak gmbr si Imam Muda je , bkn dorang ni 
-_________-







The Mines :) Teman Eeyda beli barang .

Tiada yang abadi di dunia ini 










No comments:

Post a Comment

Copyright © 2014 I dream'd in a dream , Blogger