1:34 PM

Fly Away .


Oh yeah yeah . Kau tahu homework kemain banyak lagi cikgu kasi . Nah kauu aku joget lambak depan cikgu . Mahunya kena makan kaki dgn ckgu . Bhahaha XD Byk gila masalah dgn hw bertimbun , printer pulak dah nak terbarai . Entah apa masalahnya pun aku tak tahu aa . Dan skg aku tgh fikir mcm mana nk print kerja yang satu ini . Kepala aku dah serabut habis dgn kena buat design utk banner maulidur rasul lagi . Arghhhhhh . Camin punya pasal laaa ni . Andd now , aku kena jugak fikir jalan penyelesaiannya . 

Ohh ye harini jugak kena balik Septechs . Jumpa 2 mnggu lagi . Mgkin lg busy dpd mnggu ini atau sebaliknya . Whatever it is aku tahu lagi 2 mnggu aku nak update new entry pulak kay kay kay ? Okay aa , tak boleh nak on lelama , kena siap pergi sekolah :D Bye . Pray for me kayy . Thanks . Assalamualaikum .

Ya Allah permudahkanlah segala urusan dunia akhirat .

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2014 I dream'd in a dream , Blogger