9:52 AM

Sick .

Assalamualaikum

Dear diary , aku tgh demam skg ni . Anddddddd harini jugak aku ada prjanjian dgn si Asmak utk prgi ke rumah dia . Ohh ye , ayah kasi greenlight prgi rumah Asmak . Tp mslhnya , aku tgh demam . Seriously , satu bdn aku tgh sakit . Dgn sakit blakangnya , sakit pinggangnya . Aku cari ubat , tk jumpa pulak ubat sapu tu . 2 hari aku menahan sakit belakang ni -_-


Tapi nak tak nak , aku kena prgi jugak rumah Asmak . Dgn Naim yang tetiba suruh aku buat short komik pasal Family Friend pulak . Nak gmbr itu ini andd so on . Tak terkejar smuanya . Demam ni pun ma tak tahu . Depan ma bajet kuat , sihat walafiat padahal , masuk toilet , rebah terus . Tapi Alhamdulillah , demam dh kebah sikit , cuma tggu bila batuk dan resdung ni pergi jejauh . Ohh tak lupa juga sakit blkng andd pinggang . Dh mcm nak bersalin pun hadoo sakit pinggang :P

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2014 I dream'd in a dream , Blogger