9:24 PM

Diantara bintang :')


I'm dreaming again , again andd again . Ohh yeahhh . I'm too tired . Terus terang kayy aku cakap , penat gilaa nak main dengan perasaan . Why mcm ni ? Ehhh perasaan sila pergi skg . Penat nak jaga kauu apatah nak mnyara . Kayy seriously , dah dah dah . Cukuplah dgn apa yang terjadi skg . Sengsara hidup mcm ni ye ? Tolonglah faham . Ohh ingatkan bila semua gambar gambar kita , aku dah delete , aku dapat lupakan kau . Tapi tak . Ulang suara sekali lagi kayy ? Dengar baik baik tauu . TAK ! Saya kecewa sangat sangat sebab apa ? Sebab saya tak boleh buat yang terbaik dimata awak . Nvermine .


Tak tahu mana silap aku tapi aku tahu mmg aku ada buat silap . Ye ye ye . Aku tahu tuu . Dah penat jemu bosan mngenangkan smuanya akan berakhir sebegini . Dear , saya dah penat ni . Tolonglah Ya Allah haihhh . Kenapa aku tak boleh lupakan dia . Ohhh kayy , lupa nak delete gambar kita smua bersama dalam phone . Ehhh tapi , ala haihh . Itu aje yg satu satunya saya ada . Hmm . Tak lupa juga , ada lagu yang awak pernah bagi dekat saya . Ingat lagi tak ? Alaa , yang masa kita Form 2 tuu . Kita msing msing bluetooth dkat dpn tempat wudhu' . Ingat lagi kann ? Sy pun pernah letak lagu tu di blog saya . Terharu bukan ? Kayy lahh saya tahu awak lupa . Takpe , saya faham . Saya pun dah tak ingat apa apa dah . Nak tahu tak sebab apa ? Tak payah tahulahh . Aku sendri pun tak tahu kenapa aku lupa dgn smua bnda ni . 


2013 bakal mnjelang . Peredaran masa berlaku . Begitu juga persekitaran . Tak hairanlah kenapa sikap manusia pun sebegitu . It's okay . Aku terima seadanya :') Bukan aku berputus asa tapi cukuplah aku katakan aku redha dengan smua yang terjadi . Bukan pun aku pinta nak jadi mcm ni , cukup sekadar aku bilang yang ini lah ujian untuk aku . Mngkin ini yang terbaik buat diri aku . Ye tak ? Andd now barulah aku faham , mngerti kenapa takdir aku sbegini . Yang dulu aku katakan , hidup aku tak seindah apa yang aku ingin kan . Faham sudah kenapa ia jadi bgini . Mngkin ini yang nak ditunjukkan oleh Yang Maha Esa bahawa  tidak smua orang senang akan kehadiran diri kita . 


Kalaupun saya tidak mampu menjadi yang terbaik pada hari semalam . Jadi saya kena hargai hari ini . Bermakna jadi yang terbaik pada hari ini . Kerana belum tentu lagi saya akan jadi yang terbaik pada hari esok .

Tapi skg , walaupun saya cuba jadi yang terbaik pada hari ini . Tetap tak membawa apa apa erti kepada awak :') Walaupun semalam bukanlah hari saya dimana saya buat terbaik untuk awak . Esok lusa tulat mahupun bila bila saja , saya tahu saya tak mampu jadi yang terbaik buat selama lamanya .

Maafkan aku yang selalu mnyakitimu , mngecewakanmu dan meragukanmu . 

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2014 I dream'd in a dream , Blogger