1:12 PM

Capital S :')


Diantara beribu bintang ,
Hanya kaulah yang paling terang .

 i want to be wif you ;) frever kan ? 
♥ ini frst time dpt classmate yg baek tawuu cmne nk appreciate kite cm hajar .. hee , n dw ! alwys here 4 u ! ill stand wif u thru it all ! oke ?
♥ hajar tade x besh doe ..
♥ teigt kt hajar !

Ingat lagi tak ? Kau ada post dkat blog kauu . Cukup sekadar kata kata ni pun dah buat hati aku berbunga bunga tauuu . Yang ni aku copy dpd blog kau . Even aku tk dpt baca smuanya , at least  kuranglah rasa rindu aku dekat kau . Kannnnnn ?


Tak puas stalk dkat blog , stalk dkat Twitter . Tkpalah , tgk dari jauh pn dah ckup memadai :') Mngkn salah saya tak pernah appreciate awak . Mnkgn ini jalan yang terbaik buat kita smua . By the way , thanks for everythng :DD Andai ada jodoh , kita jumpa lagi :*

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2014 I dream'd in a dream , Blogger