10:36 PM

Hearts .


Wa sayang lu ketat ketat doee :P

Hati aku kuat mngatakan yang Harimau Malaya menang . Derrr . Seri pulak aku tgk tadi . At first aku dah tweet dlu , kalau Malaysia score baru aku ada smngat nak pi tngok dorang main bola . Lepas je aku Tweet ttbe GOAL . Wahhh , dh lahh mse tuhh aku tgh sign out . Baru nak Tweet ' Kayy dah ada smngat nak tgk bola ' , sekali aku dh sign out . Malas aku nk sign in balik .



Berpeluh ketiak aku tgk dorang main bola . Mana taknya , stiap kali Malaysia nak score je , gagal . Aku dah bersorak awal lagi . Hah hambek kauuu . Thailand pulak score . Haprak btul . Minit terakhir lagilahh , aku berdoa , angkat tgn lagi tuu , skli tk dpt . Hmm . Nmpknya , Malaysia kena prgi tempat dorang lahh pulak . Ni buat aku down ni . Ayoyo .



Nama Thailand dah sinonim dgn diri aku . Cewahhhhh . Kayy ni antara nama nama pemain Thailand yang aku kenal ye . Firstly , KAWIN . Wink wink ^^ . Kelakar btul nama dia . Kay cuba bayangkan klau aku kahwin couple dgn dia ye . Buwekkkkkk :P Baldi baldi ! Second , KURIKATI , SOMPONG . Dah tu jelahh aku ingat . Tk byk pun . Lg pun memori otak aku ni tak patut dibebankn dgn nama nama pemain Thailand . Malaysia punya pemain pun aku tk tahu ye . Yang aku kenal Khairul Fahmi , Safee Sali , Badrol , Safiq , Kuna , Gary dan NorShahrul . 

P/s : Tu gambar lama . Tah mne web aku jumpa tah . Nak ? Ambik ahhh . Hewhewhew :DD

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2014 I dream'd in a dream , Blogger