6:41 PM

Miss , likes the sweet things .


Alahaii hati , rapuhnya kauu , lembutnya kauu . Sampaikan bila kau terluka , memakan masa lamanya untuk disembuhkan . Duhai hati , bila difikirkan balik , kenapalah aku kena jadi macam ni . Mcm tak ada faedahnya jealous dgn org mcm tu . Orang yang tak reti mnghargai perasaan kita . Tak dapat dinafikan lagi , aku memang suka dia . I admit it . Tapi entahlah . Sakitnya menahan rindu . Pedihnya hati bila disakiti . Penatnya memendam rasa . Masa aku pun terbuang macam tu aje . Ingatkan bila dah dapat lari jauh dpd situ , dapatlah lupakan dia . Tapi . Ayoyo . Sudah terang terangan lagi Ikaaa woii . Dekat Twitter dorang bermesra gituuu . Dekat profile ada nama bf/gf msing msing lagi . Jealousnya . Alahaiii . Dialah crush pertama saya . Rindunya nak usha dia dekat sekolah . Lalu depan kelas dia . Ikut aje mana dia pergi . Kalau dia rehat kantin , aku seret Tasya , prgi kantin skali . Bila dia rehat dkat Koperasi , aku pn rehat skli dkat situ . Hmm :')


Orang kedua pernah singgah dihati saya nama dia Tootttt . Tk boleh bgthu nama dia dekat sini . Kang ada pulak tolong mnyampaikan . Lagi skli aku kecewa . Apalah nasib . Dengan yang ni pun aku patah hati . Aku rasa dia suka si Tooot tu tapi tak tahulah . Tkpelah . Biar aku undur diri . Tkkn perigi cari timba kottt . Tapi kannn , kalau nak tahulahh , bila setiap hari RABU . Hari dimana aku kena buang sampah . Sengaje aje aku cri tong sampah pling jauh . Ohh ye , aku prgi dekat laluan tengah . Dekat situ boleh nmpk dia . Yahuuuu . Tk nmpk sllu pun tkpelah . Tapi setiap kali hari Rabu , aku nmpk dia :) Tapi next year dh tk dpt tgk dah . Dia dh habis skolah . Dh lucut jwtn sbg MURID SEKOLAH

Kehadiran yang lagi satu nihh , aku sndri pun tak faham . Eeyda kata , sebaiknya kita hargai orang yang hargai kita daripada dok terkejar orang yang tak pernah nak hargai kedatangan kita . Entahlaa . Umur aku masih muda lagi nak fikir fikir benda yang tak sepatutnya . SPM lahh topik yang sesuai yang patut aku fikirkan sekarang . Kannnn ? Kayyy HAI SPM (:


So , saya disini SITI HAJAR SYAFIQAH MOHD ARIF ingin mngumumkan bahawa saya bakal mnghadapi SPM . Tak sabar rasanya nak sekolah . Belajar sungguh sungguh . Inilah masanya nak hargai waktu persekolahan since lagi stahun je aku bertapa dekat sekolah . Kannnn . Nnti dh tkde dah ulangan masa . Inilah masa nya . Masa yang sepatutnya aku kena pandai hargai . Dah tkde dah main main . Belajar aje ye ? Ehh tahu tak , aku patah hati dgn result aku akhir tahun hrituh . Betapa kecewanya aku dgn dia . Jiwa mati habis lahh aku ckp . Itu baru jiwa , ni hah hati aku . Patah , berderai , hancur gituu aje . Tkpe tkpe , ni baru prmulaan . Kannn . Ada lg 3 ujian pnggal dan lastly SPM . In shaa Allah . I will do the best . Pray for me pleasee :* Tyouu semua :)

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2014 I dream'd in a dream , Blogger