12:05 PM

Lifestyle

Since cuti , byk bnda dah lupa . Well , itulah hakikat seorang pelajar . Siang malam online . 24 jam online . Online pun bkn IM dgn siapa siapa . Adalah online dgn org ni org tu . Bla bla bla . Okay setelah sekian lama akhirnya result telah pun ku ketahui . Bapak teruk ! Lebih teruk dpd sebelum sbelum ni . Hmm :'( Sedih jugak aku menengok result tu . Tak prnah prnah lagi gagal . Tapi akhirnya gagal jugak . Redha ajelah . Apa lagi yang mampu aku buat kannnnn cuma jealous dgn seorang hamba Allah ni . Dia post dkat wall pasal dia dpt result . mmg gempak sgttt . Muahaha . Gempak apa . Semua A . Mmg pfftttt . Akuu cemburu sgt sgt . Andd now aku tgh cari masa utk diluangkan bersama Shera beljar Addmath . Ye ! Itulah subjek yg aku fail . Subjek yg pertama tama kalinya aku fail . Tak lupa jgak subjek Science . Au pelik sgt mcm mana aku boleh fail subjek tu . Huh entahlahh . Aku dah pasrah habisssssss . Tp apa apa pun , congrats kpd siapa siapa yg cemerlang dlm Peperiksaan Akhir Tahun 2012 ini :D Ucapan Takziah kpd diri aku sndri kerana gagal dalam Addmath dan Science :3


Haritu Asmak ada call aku . Tp malangnya , aku ada mslh telinga sikit so tk dgr fon tu brbunyi so trpksalah aku mmbebankan dri call dia pulak -..- Dh la masa mula mula call tu , aku ingt mak dia yg angkt . Cuak jgak aku . Mana taknya pkul 12 tgh mlm aku call org . Tp rupa rupanya Asmamak tu kelentong akuu . Dia buat buat suara mcm mak dia andd aku dgn kebodohan aku , aku pun prcaya ajelahh yg angkt call tu mak dia . Cinabengg betul . Kayy . Pastu Asmak cakap yg dia nak drop Physic Chemist andd aku terkejut lahh jgak . Aku pn tnya dia baik baik yg btul ke dia nak drop . Tak syg ke . Bla bla bla . Lastly , dia setuju nak masuk kelas aku . Aku mstilah bahagia kann bila kwn satu dorm nak msuk kelas akuu . Tahu tak aku merana kebabeng msuk kelas tuhh . Krik Krik dannnnn aku tkda kawan . Sadlife kannnnnnn ! Tp lagi sad life bila Tiqet tak jd msuk kelas aku . Hmm :/ Pastuh Asmak ckp lagi yg dia mmg nak msuk kelas akuu tp risau sbb byk sgt Balachi dlm kelas aku and bla bla bla . Aku dh naik jemu dgr pasal tuuuuu .Tp yg psti , aku kena prgi rumah Asmak utk ajar dia Ekonomi Asas dan Science . Okay nvermine . Asal kan , kau tak main main masa aku mngajar kau . Love u Asmak <3 font="font">

Ohh ye lupaa . Anda anda smua dijemput utk meng-vote Bunkface sempena yg Shout Awards tuhh . Nii smua disebabkan Sharmaine desperate sgt nak Bunkface menang dlm Shout Awards tu . Kayy Harap Maklum -

What is the purpose of life ? I believe that the purpose of life is to be happy from the moment of birth .

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2014 I dream'd in a dream , Blogger