3:53 PM

We are never getting back together :*

 

Aku tak terlambat lagi kann ? Kayy akuu tahu :* Btw , Salam Maal Hijrah . Ampun maaf ku pinta . Kosong-Kosong lahh ehh ? Kita bukak buku baru pulak ? Hoorayyyyy :D HAHA :D Moga tahun ni membawa seribu makna daripada tahun tahun yang lepas . Hmm terasa dekat pula kaki ni menuju ke alam Form 5 . Terasa kejap sangat aku hidup atas muka bumi nihh . Rasanya baru haritu mndaftar masuk Tadika Pasti . Sedar sedar dah nak masuk ke Tingkatan 5 . Rasanya baru haritu aku mndaftar masuk Septechs . Baru harituhh , aku homesick . Mogok seminggu taknak call Ma/Ayah . Baru je rasa kena ragging dgn akak dorm . Semuanya baru terasa . Well , masa terasa cepat sngt berlalu . Masa itu emas . Ya Allah haihh . Tapi apa apa pun , tyouuu Allah sbb aku masih hidup di atas muka bumi ini lagi . Masih lagi berpeluang menikmati segala keindahan atas muka bumi ini . Tapi tapi tapi ..


Akuu sedih gila bila dgr pasal hal nih . Kenapa mesti jadi macam ni ? Aku tak tahu apa yang aku boleh buat melainkan doa . Moga moga mereka yang menindas Gaza itu dilaknat Allah SWT . Let's Pray For Gaza :') Mujur aku hidup aman di bumi Malaysia ni . Aku ingt , aku org yg pling susah . Rupanya rmai lagi yang susah dpd aku . So , the moral of the story , jangan mengeluh andai kata kita ditimpa kesusahan . Ramai lagi hidup lebih perit daripada kita ;D InsyaAllah .
 ...

Fakta ye ? Bila dekat sekolah , smua pelajar rasa nak cuti panjang . Bila dah dapat cuti , rasa nak pergi sekolah pulak . Kay kay kayy aku memahami anda smua . Aku pun mcm tuhh . Terasa nak balik asrama balik , landing atas katil , kemas kemas locker , makan maggi sorok sorok dpd K. Aynaa Zamuel , bergosip dalam bilik gosok , main hujan , berebut tandas andd so on . Ye akuu rindu nak buat bnda tuh skg :') Tapi aku takut homesick je kat sana nati . Mcm awal awal tahun dulu . Mnangis dgn Asmak tepi katil . Menangis dgn Maine dkat kelas prep . Mnangis dgn dgn sesape jelahh dkat dalam bilik gosok . Dan dan dan mnangis dekat tepi public . Padahal tak call siapa siapa pun .  

Since cuti panjang so jadilahh aku penganggur tak bertauliah selama 2 bulan . Let's count dah berapa mnggu kita cuti ? Aku pun tak pasti tapi yang pasti , aku selalu tidur lambat , bangun lambat * Still bangun Solat Subuh kayy * , mandi lambat , makan lambat . Satu je yang tak lmbat ;) Online . Hewhewhew . Tab pertama Facebook . Tab kedua Twitter . Tab ketiga Youtube . Tab keempat Blogger . Tab kelima Tumblr . Mahu kasi gegar sikit . Muahaha . Dah duduk rumah pun aku tak tahu nak buat apa . Online sajalahhh . Tapi online online pun , hambek kauu . Bil smpai dah overlimit . Mende apa aku nak ayat dkat ma supaya tak marah , aku pun tarak tahu maa . Pasrah sudahhh . Kiranya klau aku dpt balik asrama skg , mahu cpt cpt aku bngkus kain baju aku . At least ma tkdelah marah marah dpn dpn aku . Hewhewhew :DD

Kay pagi tadi pergi jogging . Cehhh semangat nih nak jogging padahal tak jogging pun . Farah lahh , gebang nak jogging sgt . Berlarinya skejap aje , byk mnyinggah je lebih . Dah tuu siap rakam lagi aku tgh senam robik bgaiiii ~ Last last , singgah kedai Mamak , makan roti canai . Kalori bakar 50 jee . Sekali dibantai roti canai , dah brpe byk kalori masuk tuhhh :P Mmg smpai ke tua tak terbakor lemaknya tuhh . Tapi tapi tapi best gila tadi sbb dah lama tak gelak gelak dgn Farah . Duduk dgn dia , mmg tkkn prnah kering gusi . Ada bnda aje yg nak dibuat supya anda semua tergelak . Muahahaha :D Tapi tadi , sepanjang tepi padang tuhh , aku gelak aje . Mnganjing dkat situ :*

Tak lupa jugak brkongsi cerita anddd apa apa yang dicerita , tak habis habis pasal pengakap . Pasal crush itu , pasal crush ini . How sweet . Dah pndai ber-crush crush bgaii . Aku pun tkda crush tauu . Klau ada pun .. Hewhewhew :) 

" Friends are like walls . Sometimes you lean on them and sometimes it just enough to know there are there " 

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2014 I dream'd in a dream , Blogger