10:31 AM

Lovely Moments :)


13 Ogos 2012 Birthday saya dimana sy telah dilahirkan didunia fana nih pada jam 1 pagi . Hewhewhew Tepuk Tangan sikit >,< HAHA , Biasalah budak baru nk matang mmg mcm nihhh . Btw , mgkin mmg adat dorng aa duduk asrama skli kne prank daaa ~ Dan yg pling truk kne , akulah tuhh . Ketua Dorm Paling Jahat Mengalahkan Minasyaitonnirrajim . Hari Ahad mcm biasa blik asrama , kemas barang , lokar , etc . Punyelahh aku jaga brg akuu , kunci lokar akuu sbb aku thu dorng msti nk buat smthng . So sblum ape ape , baik aku brjaga jaga . Tp sygnya akuu bile aku trlepas pndng skit ajee . Mse tuhh lpas Tarrawih , akuu prgi buat air susu . Kbetulan mse tuhh nk TER-Kucil , so akuu prgilahh toilet . Tgh sedap sedap uhuk uhuk ttbe rse mcm ade air terjun tgh mnderu deru turun dpd atas . Rse sejuk lain mcm . Anddd ttbe terbau smthng yg baunyaa busuk sgt . Sekali air Nescafe yg dh dok disimpan lama selama sebulan , mmbasahkan baju akuu . Mse tuhh tk dpt nk buat ape . Nk jerit pun dh tk guna . Mse tuhh akuu Tawakkal hbis hbis laa . Aku kluar , kejar dorng blik . Tp smpai luar dorm ajee . Sbb bau akuu yg busuk , akuu tk boleh msuk dorm . Aku pun apelagi , berteleku lahhh dkat luar dorm tuhh . Meratap ~ HAHAHA :DD Mse tuhh akuu rse nk mnangis ajee . Yelaa , aku tk prnh prank dorng gune air kotor . Smpai dkat akuu , dan dan ade air busuk . Dorm jd saksi dimana sy menitikkan air mata . Huahuahua :) Dh lpas hbis meratap , aku prgi mndi . Mlm tu jugak akuu sental bdn akuu . 3 Hari 3 Malam akuu rendam baju aku . And esoknya , dtglahh angin resdung akuu . Sekali dibantai 2 hari . Tersoksek soksek lahh akuu bile prgi skolahh . 2 hari jugak akuu merana tahan sakit hidung . 2 hari jugak akuu tidur ajeeee dlm kelas . Nasib ckg tk msuk . Dkat kelas pun akuu ingt ,dorng tk buat ape ape . Skli dorng sorok beg pulak . Bkn satu beg disoroknya . Dibantai semua beg skolah akuu die sorok . Then bila prgi skolah , akuu pnjm lahhh beg Min . Itupunn , kne sorok jgak . Terpaksalah mse balik tuhhh akuu kendong buku buku ygt Maha Beratnyaa dgn hingus ygt meleleh leleh . Sekian cerita akuu kne prank . Heeeee :) Tp the ever best part bile Mai , Min and Asmak bg hadiah . Thanks Darling . Thanks again Mai sbb bg kiss-tk-rela utk akuu . Geli ~

Dekat skolahh hebohh pasal itu ini , tk pasal pasal perempuan yg tk bersalah die cakap Pergi-Jahanam-Kau-Punya-Ayu . Akuu tahu KP ckp dkat org yg brkaitan , tp sdikit sbyk akuu sbg kaum Hawa terase jugak . Ayat Makan Dalamm bhaiii ~

Dekat skolahh jugak kepoh skit , sbb smua trtanya tnya bila Abg Piannn nk umum cuti raya nihhhhh ?? Finally , Abg Piann umum yg Rabu dh boleh blik . Akuu dgn rasa bahagia nyaa , terus rasa mcm nk cium-peluk ajee . HAHA . Tp Rabu tuhh , kitorng blik lpas pkul 12 sbb ade Tadarus AlQuran . Sedap ajee org yg mmbaca AlQuran tuhhh . Dh blehh jd calon calon suami nihh . HaHaHa ;p

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2014 I dream'd in a dream , Blogger