5:45 PM

Life is full of beauty

Bile bercerite tntng die , mcm mcm perkara yang berlaku . termasuklah toooooottt . Dan apabila semua itu terjadi , semua pihak rse sakit . Betulkan ?
HAHA :) Atas ni intro je . btw , teringat aku bile aku nyanyi lagu Teardrops On My Guitar . Best . And sgguh syahdu , pilu , sadis . bak kata Farah , semua yg berkaitan perasaan sdih laa .



Ouh ya . Rindu jugak bile dulu aku selalu tulis blog panjang panjang je . smpaikan aku fikir sndiri yang , bilalah aku nk hbeskan atau lbih snang dikenali tamatkan untk mmbace blog sndiri .
Tapi sekarang ape jadi ? Baru 5 minit sudaa habes . itupun jenuh nak mncari kot kot ade blog yang cerite best best ke . sbb blog sndiri terlalu ringkas . kan ?




Okay sbenarnye td tertinggal bas . Almaklumlah , kalau perut dh kebulur sme taraf dgn peminta sedekah mstilah nk balik en . Then td mnangis serupa org putus cinta . sadiskan ?


tadi aku tgk blog someone tuh . Lpas je bkak album die , soalan pertame yang muncul dlm otak aku nih

' dia gay ke ? '

Then , view lg semua gmbr gmbr die . And ternyata ..

gay kottt .

berdosa memfitnah en ?




















No comments:

Post a Comment

Copyright © 2014 I dream'd in a dream , Blogger