8:48 PM

The most painful goodbyes .

Assalamualaikum .

Khamis 13 Oktober 2016 , 2 Petang .

Petang tu aku , anis , dibah , zaf and qila pergi markas . Settle kan dokumentasi . Hantar Batc-20 . Sedih weh . Sedih sangat . Tipulah kalau tak menangis . Aku anis and dibah mmg tak rela nak lepaskan palapes . In fact , till now kitorg still tak boleh move on . Senanglah kau cakap "ala teruskan jela" . Its hurt me so bad gaiss . Kau tak pernah rasa mcm mana org buang kau . Kau faham tak perasaan mcm mana org buang kau . Ni laa apa yg aku rasa skg . 

Since kes baju renang tu lg org dah buang aku . Org ckp itu ini . Tak siapa yg faham . Tak siapa yg sudi dduk sama sama and bincang apa yg patut . Tak . Semua trus letak beban tu atas bahu aku dgn anis . Semua letak kesalahan tu atas kitorg . Masa tu btl btl aku rasa semua org buang aku .

Masa fitik tauliah , stap salahkan kitorg ckp kitorg byk menuang . Dia tak tahu ke yg aku pkul 430 pg dah terpacak dekat dewan makan setup semua benda . Mana inter yg lain ? Dorg tidur . 530 atau pkl 6 pg kang baru nampak batang hidung . Aku igt lg ayat stap . Pedas . Cukup terasa sampai aku ingat ke harini . " Junior kau malas ye . Kau bangun lambat kau biar inter buat kerja ." Dia tak sedar ke . Masa tu aku sorang yg bgn pkul 430 pg . Aku sorg je weh . Pedihnya hati rasa sampai skg . Org tak faham . Orang tak pernah nak faham .

Its hard for me to 'redho' everything what im decide rn . Trying hard to fight for myself . Fight this fucking feelings . Do you care ? After pulangkan batc-20 eh tipulah tak menangis . Im crying . Walaupun aku tahu dah tak guna aku menangis lagi . Kau faham tak perasaan bila satu benda yang kau suka tapi kau terpaksa lepaskan ?!

Now aku dah official keluar baris . 

" Yelah aku redha . Ada hikmahnya . Mgkin rezeki dkat KTD . Who knows . Bukan setakat jadi Leftenan Muda tapi jadi Mejar . Mana lah tahu . Kot kot dpt Kapten " - This is how i'm trying to be a positive person . 

You will find dat it is necessary to let things go simply for the reason that they are heavy . So let em go , let go of them . I tie no weights to my ankles .

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2014 I dream'd in a dream , Blogger