2:27 AM

Kinda miss Palapes .

Assalamualaikum .



Well yesterday dorang semua busy prepare untuk pergi latihan menembak . Suddenly rasa sedih sebab kalau aku still dalam baris mungkin tengah busy kemas barang . Atau mungkin busy tengah fikir barang apa nak kena bawak untuk latihan ni and else . Susahnya nak move on HAHAHAHAHA come on laa hjr . Tadi pergi bilik Naja . Saja usha budak budak junior kemas barang untuk dibawa ke Gemas . As usual laa macam aku junior dlu , bawak barang mcam tak balik balik hostel dah hahaha . Tiba-tiba Naja cerita . 

Naja : Cik , junior ada ke Minah Coki coki ( cik label aku with this title sebab aku suka makan coki coki dalam kelas ) mcm Hjr atau Pencegah Maksiat ( also he called me as pencegah maksiat sebab masa dalam kelas supposedly sebut benda lain tapi aku sebut pencegah maksiat . Mahu kena luku kepala dgn Cik Azali HAHAHA )

Cik Azali  : Takde . Awal lagi . Tapi Minah Coki coki dan Pencegah Maksiat saya ada satu je . Rindu laa dengan Hjr semua .

LIKE SERIOUSLY I MISS THEM SOOOOOO MUCH !!!! Rindu nak kena ragging dengan Cik , kna luku dengan Cik , and else . Teringat lagi the hardest part when i told him abt my decision nak keluar baris tu , Cik Azali tersentap . Mata bertakung dgn air mata hahaha . See badan sado tapi hati kecik tauuu . Yelah siapa tak sedih , anak murid dia keluar baris since dia dah tak jadi jurulatih hmm . 


Oh ya tadi pergi Danau . Suddenly meet Stap Comel ( actually his name is Stap Azmi tapi sebab stap looks sooo comel so everyone know i called him as stap comel ) . Weh ramai stap menganjing bila jumpa aku " Haa mana stap comel kauuu hjr ? " Oh i miss him badlyyyyy . Rindu nak kena ragging dgn stap hahaha . So tadi dari jauh aku nampak ada someone naik motor pakai bju loreng tapi fhm jela aku rabun mana nak nampak . Bila dah nak dekat tu , stap jerit " Woiii " sambil waving his hand . Hanya Allah je tahu betapa rindu dekat jurulatih dulu :)


So ugaiss , goodluck menembak ! Kinda miss Palapessssssssshit .



2 comments:

Copyright © 2014 I dream'd in a dream , Blogger