9:40 AM

Being thrown away .

Assalamualaikum .

Pagi ni tetiba rasa sedih . Sedih sebab sem baru dah bermula . Nak kena hadap assignment kuiz final fieldwork etc . Serabut . As everyone know , ye aku mmg nak keluar baris tapi aku tak tahu pulak yg dorg mmg betul betul nak aku keluar . Mmg betul betul kick aku . Mmg kluarkan nama aku terus dari senarai . Mmg mcm aku ni dah official keluar baris . Aku nak marah . Ye hakikatnya skg aku mmg tgh marah . Tapi aku sedih sbb aku belum lagi official nak keluar baris . Surat semua apa tu belum hantar lg . Mmg tak proceed lagi . Tahu tahu je nama aku dah out from list . Sedihh ye sedihh . 


Puas aku maki mencarut marah . Ye aku marah sbb aku tak sangka mmg stap btl btl nak keluarkan aku . I need my own space . Aku cari masa aku sendiri untuk kenali diri aku , untuk diri aku either betul ke apa yg aku nak buat ni . They take it easily . Buang terus nama aku mcm no function . Yeah korg blh cakap alah buang nama je . But still it make me sad weh . Setahun aku berjuang dalam PALAPES , end up org buang kau mcm tu . I dont know how to describe my feelings right now . Marah sedih smua ada . Yang pasti terkilan . terkilan sbb org tak perlukan khidmat aku . Aku mmg rebel tp aku buat kerja aku . Aku bkn mengangkang je tapi aku buat jgak . 


Its hard for me nak hadap semua org . Aku jd benci , annoyyed dgn smua org . Ntahlah tak tahu nak berbaik atau bermasam muka . Hmm

"People don't miss things they throw away"

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2014 I dream'd in a dream , Blogger