7:39 PM

They think im such an arrogant people . So sad to hear that . Oh mcm begitu pandangan mereka . You know , im trying so hard to make a friends tp aku dah serik jenis kawan makan kawan , kawan umpama kacang lupakan kulit , else . It hurts me so much . Kau rasa aku ni sombong ke ? Aku mmg ego tapi aku bkn sombong . Mereka fikir aku ni berlagak senyum taknak . Jenis tak bergaul . No . Salah anggapan tu . Who are you nak judge aku mcm tu . Mereka cakap senang ala try je berkawan dgn dorang , but its hard for me . Nak get in , nak mesra mesra . Its very awkward . Yeah i know first time mmg awkward tapi entahlah . Aku bukan memilih cuma aku dah serik . Please understand me .

Its so freggin sad when nobody sees ur effort . Sedih kay sedih . Im not tht kind of person lah . Hmm . Jiran mgkin juga fikir aku ni sombong . Bukan sombong . You know dkt sni i don’t have any friends . Lifeless aite ? Yes mmg lifeless . Aku tak keluar rumah . Terperap . Orang mesti berkata tak bosan ke dduk rmh tak buat apa . Aku ni manusia biasa . Ada naluri fitrah nak berkawan nak bergaul tapi ramai yang salah menganggapnya . Mereka fikir aku ni tak suka bergaul dgn jiran . Cer cerita dkt sni aku nak kenal dgn siapa ? Cakap senang . Try dduk dalam takok aku . And you feel it .

Dulu lepas SPM , ada jugak kawan dkt area sni (Rumah baru) , abt 3 month kot kitorg kenal . Kenal pn masa kerja dkat kilang kosmetik tu . Mmg rapat . Selalu dia ajak pergi rmh dia , overnight , mkn mkn , keluar etc . One day she tell me yang dia suka a guy . Guy tu satu tmpt kerja jugak tp guy tu mmg peramah rjin melawak suka mngacau . Memang seronok berkwan dgn dia . Jenis yang kepala masuk air . Biasalah lelaki kan . Aku rapat sbb yelah kawan . Takda perasaan apa pun dgn dia . Then , tetiba lelaki ni ask me yang kwn aku mntak couple dgn dia . Aku just bg advice sukati kau lahh kan yang penting aku dah nak blah dpd situ sbb nk futher studies . Tak lama lpstu (aku dah berhenti) , aku try contact both of them . Tapi tak boleh . Sbb one of my friend jugak told me yg si toot (girl) get jealous bila aku rapat dgn boyfriend dia . Even nak texting pn tak boleh . KAU RASA ? Jealous smpai mcm tu sekali . And now almost 2 years kott dah tak contact . Aku mula fikir , orang orang dkt sni mmg hulu btl lgsung tak open minded . Start dpd situ aku takut nak kwn dgn siapa . Sndiri faham lah kan mcm mana .

And thats why , i pretend to be such a coldhearted bitch . Biarkan . Biar . Biar

Aku dah penat bermain dgn perasaan . Orang fikir aku ni boleh diperbodohkan , boleh dipermainkan hatinya perasaannya . Aku ni patung ke ? Yang boleh dimain , dah bosan campak jauh jauh main patung lain pulak , lepastu datang kutip balik main semula . Bila bosan , datang cari aku . Oh haha its funny lah . Seronok hidup aku dipermainkan orang lain . I don’t know why dari dlu , ada je manusia manusia yang suka eh aishhh kalau boleh terajang , dah lama aku buat .

Lately , mainan mulut aku memanjang je mencarut . Nak tahu kenapa ? Sbb manusia manusia yang memaksa aku keluarkan perkataan mcm tu . Aku tak bangga aku ni kuat mencarut . No . Aku tahu aku mengaku aku salah . Mencarut tak tentu pasal tapi aku tak larat asyik dihenyak dgn org . Diperlekeh . 19 tahun aku hidup 19 tahun aku bersabar 19 tahun aku cuba tidak mencarut but finally , haha tewas jugak hm .


They look at me like im dumb . Sbb tu ada yang perlekeh hek eleh sekolah sepang dalam hutan tu bknnya bagus pn . Eh blajar jauh jauh apa guna stakat matrik tu hek eleh tak bgus pn . Apa bljr skjap sgt etc . Tak faham aku kenapa dgn mereka ni . I want to try ask them , actually kau nak apa sebenarnya . Apa yang kau tak puas hati . Just tell me . Just please jangan lah perlekehkan aku . Aku ni ada juga perasaan . Naluri terasa , tersentap still ada even sllu jugak berlagak hati kuat sado cis puihh . I want to tell everything to someone but no one understands and they never will . I feel like giving up yelah sbb semua seronok nak hentam aku semua tak peduli aku . 

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2014 I dream'd in a dream , Blogger