9:39 PM

You .

Assalamualaikum .

Today i feel lost yeah lost sgt sgt . Otak kosong there just nothing on my mind since yesterday . Hm how come . Mmg aku terasa pun apa yang kau cakap semalam . Honestly , aku terasa . Mmg terasa . Tp yelah aku blh buat apa je . In fact , mmg btl pn apa yang kau cakap . Aku mmg ego . Payah sikit nak express perasaan bab bab haa kau tahu tahu jelah kan . Gila kau tak jeles bila kau asyik bg gambar Mira Filzah je . Sigh . Jeles hokay jeles . Aku ni manusia jugak ada perasaan . Ego ego aku pun , aku ada naluri jugak . Yelah aku tahu attitude aku ni senang cakap , mmg org sentiasa nak marah je dgn aku sbb attitude buruk bebenor . Muka buruk perangai pun buruk lahanat kan kan , yeah i know . Tu lah aku . Aku tak boleh nak jadi mcm org len sopan baik hadumakkk mmg org kata kalau aku nak jd perempuan melayu terakhir , aku orang pertama out dlu . 2 tahun weh . 24 bulan . KAU RASA ? Sekejap ke ? Lama kan kan . Setiap hari aku text kau , kau text aku . Orang tanya , text apa tu sampai setiap hari . Entah aku pun tak tahu sbb kita text bnda bodoh bodoh je . Senang cakap mmg lagha lah kan . Tapi entah kenapa , dengan kau , aku seronok sangat text dgn kau sbb kita share many thing , aku marah , aku hadap kau , aku bosan pn hadap kau , aku tgh stdy pn still hadap kau . Jaranglah kita argue . Cuma sejak kebelakangan ni jelah aku rasa nak hentak je kau tak tahu ahh sebab apa . Rasa nak marah . Mgkin sbb tu lah kot kau pun dah mlas nak layan kerenah aku kan kan . Tadi gua tgk lu punya moment . Lpstu gua back skjap lpstu gua bukak lg skli lu pnya moment , lu hide moment apakah apakah . Tersentap sekejap hmmmmm . Hide moment dgn aku sahaja atau dengan semorang ? Hmm . Jgn kau block whatsapp aku sudah . I just need my own space . Kau faham jelahkan dah nama pun perempuan . Aku mmg malas nak merajuk but once aku merajuk , nak dapatkan mood balik tu payah sikit . I hope you understand . Just please jgn ignore aku tu je . Tapi yelah kan bnda kalau dah nak jadi , gua pasrah jelah . Gua ni mmg cpt move on so dont worry . Gua dah terbiasa dgn hal hal mcm ni bro . Cuma satu je gua nak bagitahu dekat lu , sepanjang 2 tahun kau-aku layan kerenah kau-aku , takkanlah aku ni heartless sikit pun tak sayang kan kau kan kan . Gua ni mmg payah nak betul betul suka dekat orang sbb tu ramai benci aku . Bukanlah sbb aku cerewet cuma aku sedar aku berdiri dekat mana . And i know , aku rasa aku perlu sedar diri dan cermin diri sendiri . Life is short farhan . Life is so short that somehow I'm wondering how things happen and how do I manage to survive in life so please forgive me farhan . Goodnight .






No comments:

Post a Comment

Copyright © 2014 I dream'd in a dream , Blogger