8:54 PM

Menjahit

Assalamualaikum .

Ehek ehek haritu gua dduk rumah lek goyang kaki main fon tetiba ma panggil ika ika ika gua pn turun lelaju sebab gua pikir ada emergency apa ke kan kot dapur trbakor ke rupanya ma nak bgtahu yang ada kerja kosong hikhik gua pun dengan senang hati pi salin baju cepat cepat nak tgk korje apa rupanyaa jurujahit lulss . Gua pun dah mula tawar hati sebab gua mmg out nak jahit jahit nii . Sebab selalunya kalau seluar koyak ke apa aku suruh Anye je takpun ma itupun kalau ma rajin bukak mesin dia . Lalu takpelah gua pasrahkan hati jiwa dan ragu dengan setulus hati , gua try ajolah .

Mkcik tu bertanya minat ke menjahit \Minat man encik (padahal pffft)/ Reti menjahit tak \Tak man cik/ Kalau kami ajar , nak tak \Haa boleh boleh (pdahal gua rasa nak hentak kepala tauu)/ Lepastu dia tnya lagi , slalu drive tak ? Ehekkk . Sy pegang stereng setahun sekali je man cik itupun setakat pegang sahaja man cik . Lalu makcik tu pun ajarlah gua menjahit . Gua rasa pilu sgttt . HAHAHA


First day kerja , gua diajar menjahit something like lencana lah kot aku pn tak tahu . Itu pun gua rasa mcm nak jahit kepala gua sebab gua buat kain tu koyak , jahit terlalu laju sgt etcc . Then second day Alhamdulillah dah boleh jahit tapi tak perfect lah enn . Still terkedek kedek lg lah jugakk . Uhukksss . Okaylah bbyee . Gtg .

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2014 I dream'd in a dream , Blogger