7:22 PM

Raya Hambarrr

Assalamualaikum .

Salam Aidilfitri . Hambar kayy raya thun niii . Like seriously thun ni aku hnya pergi sebuah rumah sahaja . Better than nothing . Whtever yang pasti aku tak sabar nak balik KMK . Get a lifeeeee . Huwaaaaa . Kau tahu aku dduk rumah dah rasa mcm mayat hdup . Bilik dh tk serupa bilik . Assignment terbarai atas meja . Yang berusik hnya Akaun dan Math je . Td nak start buat Mikroekonomi but then hm hm hm hm . Paham paham ajelah kannn .

So ths saturday , i'll going back to Changlun . Studyyy wehhh . Lagi 2 weeks nak UPS . Ni ahad nii ada pra-ups . Apedehall . Aku stdy bisnes satu bab sahaja . Sebab apa ? Ntah sbb aku rasa hambarrr cenggini . May Allah ease everything sbb aku dah nak balik Kedah nii . Hopefully , jalan tak jammed . Tolong laa sbb aku tk tahan jln jauh jauh cmniii . Sighhh . So today aku mghabiskan sisa sisa saki baki cuti raya a.k.a cuti pertengahan semester dengan melayan drama korea . Besttt doeeee . Sumpah bestt . Le roommates ahhh ni mngajokk layan korea mlm mnggu smpai 3-4 pg . HAHA . Okay bye . Layan drama japppp :)


No comments:

Post a Comment

Copyright © 2014 I dream'd in a dream , Blogger