3:14 PM

New life in KMK .

Assalamualaikum .

OMGGGGGG lama gila tk bukak blog . Weh gila aku rndu blog okayyy . Bkn sengaja menyepikan diri tapi modem tuuuu sakaiiii tk blh pakai dah . So modem tu dh pn aku prgi terminate dgn ayh . Ni bru dpt on tu pn pinjam lappy roommate pakai hotspot . Nsib baikkkkkkk line okayyy . Alhamdulillah . Byk gilaaaa nak cerita start dpd time resultttttttt till now . Cuba teka aku dkt mna skg ? HAHA bongok tk bongok lahh soalan ni . Ah whteverrrr . Yang penting aku dkat hujung dunia . Changlun Kedah . Aku pn tk expect akan belajar sejauh ini . Fyi , aku masuk matrik ajeeee . Dpt tawaran UiTM dkt Segamat . Haaa mmg syok laa kan . Matrik dpt utara , upu dpt selatan . So aku decide prgi matrik sbb course yg aku dpt dkat Segamat mcm ngarut jee . Yelahhh mmg aku yg apply course tuu tp haihh ntahlaa . Ke Changlun ke kita . 

Alhamdulillah dpt roommate okay . Baik . Gila . HAHA sorry sorry . Oh ya Abby sambung PALAM . Palam okay palam . Kau thu jeles aku mcm mana hahaha . Matrik dia dpt dkt Johor . Tp dia choose Palam , dekatlah katakan . Cehhhh . So far KMK okay je . Ada certain tak okayy . Tang elaun . Punya lama gilaaaaa , smpai nenangis aku sbb tkde duit , bru skg dia msukkan . Baucer buku pn mcm tu . Aku dh hbs beli buku , baru dia nk agihkan . ZZZZZZZZZ . KMK ramai bdk septechs . Ramai ye . Mostly bdk perdagangan lahh kann . HAHA . Classmates gua hm hm pasif sakaii . Aku rasa mcm dduk dkt afrika ke apa nii . Pasifffffff sgttt . Mnyampah tauuu . Puak puak tu biasalah . Dimana mana je kau akan jumpa species sebegini . Rasa nak pijak lumat lumat pn boleh .

Ohh ni nak cerita psl hostel . Toilet diaaaa perghhhh . Bkn sbb lawa , besar ke apaaa . Tapi jauhhhhh . Ckup buat ketiak kau berpeluh smata mata nak pergi toilet wehhh . Nk nangis rasanya sepanjang prgi toilet sbb jauh . Lain pulak toilet KPTM Bangi . Satu toilet share dua bilik . Bestnyaaaa wehh . Ni Asmak laa cerita sbb dia msuk situ . Degil dia nii . Aku ajak msuk KMK , dia tk nk . Haihhh . Conclusionnya , aku brdebat dgn Asmak sbb toilet . Tu je . Ohh yaaa . Tp bersyukurrrrr sbb KMK utk course account only 4 subject . Math acc , Acc , Ekonomi dan Bisnes ohh Muet . Kalau UiTM Seri Iskandar ada 6 subjects . Aku tk ingt mende . Gi tanya sndri kayyy . KPTM ada 8 . Sumpah byk . Eh 8 rasanya . Not sure . Yang aku tahu , aku punya 4 subject je . Ni pn dh ckup buat aku stress . Eyebag toksah critalahhh . Mcm zombie . Quiz je manjang . Nk dijadikan crita mmg stress tetiap hari . Aku rasa kpala aku blh jadi botak sbb stress . Aku pikir jadual aku lagi pack nak dibandingkan dgn Asmak . Rupanya dorang lg pack . 8-6 pm . Mahu nya laaaaaa . Aku 8-4 pm je okayy . Tu pn dh ckup buat aku migrain tetiap hari . Pening pening . Cemana kau survivee makkkkkk . 

Ramadhan kali ini , tk dpt berbuka puasa dgn family . Tp insya Allah smpat nii sbb 23 Julai , pengarah dh bg kelepasan utk pulang ke rumah . Lpas hbs class mmg cabut balik laa en . Fortunately , khamis tuu hbs class awl . Balik raya naik bas . Naik flight ? Aku tak sekaya muuuuuu . Bas je aku mmpu . Tu pn aku tgh fkir cemana nk naik bas niii sbb aku mabukkkkk . Jgn tekak ni buat hal atas bas sudahlahh ehh ehh . Jauh okayy prjalanan . Derrrrrr . Utk balik raya nii , aku kalau boleh tknk balik rmh . Msti kau fkir , apelahh raya ni wehh tkkn tknk balik kan . Tp kau tk faham wehhh :( Lps je hbs smnggu raya , ada Pra-UPS . Dh hbs pra -UPS , trus UPS . Lpstu ada quiz pendinggggg dpd hritu lg . Stress dia kau thu cemana ? Mmg laa since sblum msuk KMK nii aku dh dpt bayang stress dia pnya hebat mcm mna en tp yelahh . In other words , ahhh stresss laa . Quiz sana sni . Assignment bersepahh . Normal laa eh ? Plus , aku fobia gilaaaa kalau pointer aku rendah . Plus , ada classmate aku pandai gilaaaaa nak matii nk dibandingkan dgn aku . Jealousnya wehhhhhhh . Please laaaa . Mmg dkt sni tggl lg 8 bulan tp sengsaranya nk tggu 8 bln tuuuu . Sigh .

Setakat ini ajelahhh coretan since aku dpd pg td tk mndi lg hahaha . Sbb sibuk siapkan assignment . Cehhh padahal tgh hadap laptop enn melayan blog . HAHA . Whtever . Bbye . Loveee . Ohhhh Rindu Abbyyyyyyyyy . Aku tahu kau baca , eh tapi mcm tk sbb kau mana suka baca pepanjang kann . Zzzzz . Assalamualaikum .

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2014 I dream'd in a dream , Blogger