12:13 PM

Semalam hoho XD

Assalamualaikum .

Tentang kerja yang aku dok canangkan haritu , tk thu lahh lg boleh dpt ke tak sbbnya org tu nak 19+ . Apalahaiii payahnya . Susah jugak ye nk cari krja . Aku tak boleh bayangkan kalau tkde pelajaran . Omgggg . Yang ni btul btul buat aku debar debar nk tggu result spm . Walau hakikatnya aku dh ready . Boleh lahh . Ada laa cuak sikit . Tp tak secuak skg . Tapi pape pun doakan pleaseee supaya aku dpt krja tu smntara nk tggu mna mna tawaran ipt . Cehh ckp mcm result dh kluar je kan . Haktuiiih .

Lately , aku mula dibayangi resah dan gelisah . Dont knw whyy . Mgkin sbb post yang semalam punya semalam , semalam tahhh bila tp yang semalam semalam ahh . Yg aku mrh psl iklan tu . Hm . Sbb aku mula trtanya tnya apa fungsi iklan tu smua . Mcm mana boleh dtg duit melalui iklan tu . How how how ? Seriously aku btul btul nk thu . Mcm ni lahh kalau dh buat salah . Huwaaaaaa sorry :'( So siapa yang sudi nak share ilmu pngetahuan tntng nuffnang tu silalah wc aku ye . Hoho . ID : hajareyhvii . Add kayy add . Bkn apa , aku cuma nk thu psl iklan tu aje . Salah keeee ? Mna la thu nt aku jd jutawan ke hahaha . Kayy over . Haa bolehlah aku support korng bljar . Hoho . Kay merapu .

Oh ya btw , ahad ni dormmate ajak pergi Midvalley . Aku nak sgt sgt sgt pergi . Tipulah kalau aku ckp aku tk nk kn sbb aku kn KD . Yang macho lg bergaya mstilah kena pergi skli . HAHA tapi dsbbkan jarak , keadaan kewangan yang tak berapa okay and ada laa sdikit masalah troot toot toot so aku trpaksa batalkan niat suci murni ni . Sedih kayy sedihh . Jgn tnya lg kenapa aku tk boleh kluar , sbb takut nt aku trnangis pulak saat cerita kan cerita sedih aku ni . Hok alohh .

Semalam Abby babyy call . Ohh myy haha . Katanya duit dia dlm masa 3 hari dh hbs RM100 . Agak agak kalau aku ada kat sebelah dia , aku sebat dia takkk ? Seriously rasa nak sebat bdk nii . Now ada RM10 utk survive lg 27 hari . Ye trmasuk harini 27 hri lg . Eh kalau dia perabeskan duit semata mata call aku , cehhh , bolehlah lg bertimbang rasa kann . Ini dia hbs kan beli air gasssss . Setakat kalau kau kata laa kan kau beli makanan mee goreng ke pe ke en , aku tk kisahhh tapi dah berulang kali aku kata jangan minum air gas . Oh degilnya . Nk ngis rasanya . Mcm ni laa kott ma rasa bila anak anaknya degil . Sobs sobs . Bak kata Farah , kau sebatkan aje si Abby ni . Cehhh takyah ckp pn aku mmg nk buat kayy tp tk tergamak . Hoho . Kayy gurauuu ye abby . Peaceeee XD

Okayy gtg , nak hantar askar tk bertauliah ni pergi sekolah . Wehhh aku malas ni wehh tolong ahhhhh . Sebabnya , nati kena lalu depan kedai buruk mende tahh lpstu , nt kena hadap mamat saiko yang pekak tu lg , lg kena hadap pkcik guard yg suka jeling jeling tu ohh tolong ahhh aku tk nak . Tp nk tk nk kena prgi jgakk . Kayy babaii .

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2014 I dream'd in a dream , Blogger