2:31 PM

Countingggggg

Assalamualaikum .

It happens and it seems look like arghhhh nak baling batu kapak pasir lg pe lg . Hm Nevermine , aku patut belajar bersabar dari sekarang . Aku tahu rezeki Allah itu ada dekat mana mana aje . Tapi tapi tapi , salah siapa sekarang ni . Seriously , im saddddddddd . Tu je peluang yang ada depan mata sekarang ni tapi apa boleh buat . Whtever lah tapi yang pasti , setiap yang berlaku ada hikmahnya . Mana tahu hikmahnya tu , aku dapat result cemerlang . Ohhhh myyyyy aku rasa excited pulak nak pergi ambil result . Tapi kalau rezeki aku bkn jgak utk dapat kputusan yang cemerlang , aku redha . 

Btw , dgr dgr cerita tu pn aku terbaca dekat moment si Eein post yang spm result kluar 20/3/14 . Not sure lah tapi apa apa pun , aku harap segala doa aku termakbul . Amin . And u knw wht , aku counting tauuu . Ada lagi 32 hari . PLKN balik lg 30 hari . I cant waittttttt :D Oh yaa Abby balik cepat cepat , im actually miss youuuuu .

P/s : Selalu ada harapan bagi mereka yang berdoa . Selalu ada jalan pertolongan bagi mereka yang berusaha . Selalu ada yang terbaik bagi mereka yang bertawakkal . Insya Allah . Yakinlah kepada Allah :)

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2014 I dream'd in a dream , Blogger