11:01 PM

Bye 2013

Assalamualaikum

Since today last utk tahun 2013 yang semua sedia maklum byk halangan cabaran perlu dilalui . Cewahhhh . Kemain brdrama aku . Ehh mana taknya , tahun 2013 yang bawak aku kenal erti apa tu SPM . Tp diri masih tk sedar sedar lg wlaupun dh ckup kenal erti apa tu SPM . Ahh tapi semua tu dah berlalu . Tapi apa yang pasti 2013 adalah tahun akhir bagi aku yang bergelar pelajar SEKOLAH . Cant wait utk gelaran pelajar IPTA . Insya Allah dapat . Doakan . 

So how's ur holidayyy . Mesti best kan . Ada yang bkerja , hangout dgn kwn , mgkin prgi camping dgn family atau mgkin tdur makan online mcm aku . Oh whtever laa . Yang pasti aku nk nikmati saat saat akhir tahun 2013 akuu . Bhahaha . Hmm . Okayy . Mgkin ada yang tgh busy prepare brg utk ke PLKN . Sedih sgt bunyinya tu . Aku tak dapat . Dlu mmg aku nak . Tp skg tak nak . Tapi rasa mcm nak pulakk . Mcm besttt je . Mcm okayy je . Mcm gedik jee . HAHA 

Memandangkan aku penanam anggur sejati dirumah , dh nak dekat sebulan tggu krja tp tak jgak dipanggil panggil jd i've decide to be a em em em . Tulis blog jelah kott sepanjang harii . Kadang aku trfikir jgak dkat org yg sntiasa update blog . Byk btul bnda dia nak cerita . Nak dibandingkan dgn aku ni , entahlah . HAHA . Okayy . Smua berbeza . Msing msing ada kriteria , persepsi trsendri but tonight , em em kali ni entry mgkin special skit . 

8 Mac 2013 

Ada apa dgn tarikh ? Takde apa . Cuma masa tu je baru aku kenal si Abby NAPESSSS . HAHA . Jgn tnya knp tetiba aku post psl dia . No reason for this question . Bhaha . Ingt lg entry psl aku prgi beli air epal delite . Seriously rasa takut nak bagi dkat Ab . HAHA . Kemain gagap suara aku masa tu nak ckp yg aku dh lama tk tgk dia mnum air epal delite . Andd what ? Aku rndu nak mnum air tu sama sama . Selalunya mnum dpn surau . Selalu mnum lmbat . Lpstu kena tulis nama . Bila kena tulis nama , tulis alasan tak logik langsung . Ada ke patut tulis alsan TENGOK HAJAR MAIN LONGKANG . Okay okayy .Ohh ya Ab klau nak pnggil aku , mcm aku dkat hujung dunia pdhal elok sihat walafiat brdiri sebelah aku . Kemain pnggil nama aku kuat volume 100 kuasa lapan kauuu .


Cuba aku pulak jerit dekat sebelah telinga dia , nnti dia msti tarik telinga aku . HAHA

Ab ni sweet orgnyaaa . Ceh ceh dah kembangg . Senyum senyum lahh tu bila baca entry ni . HAHA . Sbb dlu selalu bagi aku surat . Katanya nak jumpa . Sweet takkk ? *Hempuk kepala* Dia selalu letak surat secara tiba tiba . Bila sampai je dkat dorm , mesti ada surat terlepek dkat atas tilam . Bila smpai je dkat kelas , msti ada krtas ronyok mcm sampah dkat ats meja . Bila kluar je dpd library , mesti ada surat dlm kasut . Bila kluar je DM , msti ada surat dlm beg prep . Ada suatu haritu , nak trgelak aku . Aku gi koperasi japp , lpstu aku nmpk yg Ab tulis ssutu guna pen aku . Aku nmpk weh . Aku nmpk . Konon masa tu suruh Farzana cover padahl wa dh nampk . Tapi aku buat bodoh , msuk trus ke DM . Tk tenang jiwa raga aku nak tahu apa bnda yang kau tulis td . HAHA . Almost , dia selalu ltak ats meja laa time aku rehat . Tapi kngkadang tak tentu psl pnggil aku kluar kelas . Pdhal time tu ckg dah smpai kelas . Bila aku tnya nak apa , rupanya nak pinjam pensel sebatangg . Jauh mncari aku semata mata nak pinjam pensel . HAHA . Lawaklah abby ni :*


Bibir tu , bibir tu , uishhh mahal tuuu .

Aku ingat masa mula mula kau IM aku . Time tu aku macam Ah malaasssssssnya nak reply . Tapi aku reply jugak . Baikkan aku ? Then , kita pun chatting dpd jam 1153 malam sampailahhh 409 pagi . Lama kannnn . Kau adaaaa ?!! Then the next day , balik hostel , dia cari aku dkat dorm lps hbis prep . Since masa tu aku suka gilaaa nak kwn dgn kau Ab . Mohon perasan *Hentak kepala* Aku ingt lagi ada suatu malam tu , aku dtg dorm Fatin Adlina . Dorm Ab jgak . Fatin tnya sama ada nk tdur dkat situ atau tak . Lpstu Ab ajak tdur sama dgn dia . Kitorng tdur dkat katil Suzie . Abby , kau tahu tak masa tu dh la sempit . Gila ahhh . Tdur himpit aku . Rasa sesak jiwa dan raga aku . Mmg aku tdur tdur ayam je malam tu sbb tk nyenyak . Kemain tdur lasak . Tgn tak reti dduk diam . Ke atas kebawah kekiri kekanan . Bila esk paginya , aku truss dduk ats lantai . Lpstu Ab tnya , kenapa dduk bwh . Aku pn bg alasan sbb saje saje je . Pdhal masa tu aku dh nak jatuh katil dah . HAHA


Byk lagi cerita nak cerita . Klau diikutkan , smpai bila bila ttkn habis . Tapi yang pasti , aku suka kwn dgn Ab . Aku suka tgk dia merajuk , tapi tak suka tgk dia marah . Ab ni pengecut orgnya . HAHA sbb bila setiap kali nak gi toilet , msti aku kena temankan . Tipu la aku cakap klau aku tk prnah kacau dia . Aku sllu ketuk ketuk pintu dia , gesek gesek pintu dgn kuku kasi dia cuak sikit . Heeeee . Lpstu Ab ni , kalau dia pnggil aku dkat dlm toilet dan aku tk mnyahut , mahu runtuh pntu tandas tu . Lpstu bila dia suka buat mcm tu , apa lagi , aku siram laa air . Mmg kepantangannya kaki kena air . Sorry dude .






Lagi 6 hari 5 malam Ab akan berangkat ke PLKN . Patutnya dia yg sedih tapi aku sedihh . HAHA sbbnya nnti tkde siapa nk LINE dgn aku . Sobs sobs . Anywy , jaga diri disana , jgn lupa solat , jgn lupa makan , kalau period , sapu ubat . Ini , selalu tk sapu ubat . Mana la tak sakitnya . Haihh . Sebelum tdur baca doa . Jgn mnum air manis sgt sgt . Kau tu suka mnum mnis mnis . Bykkn mnum air masak . Faham ! Nnt dkat PLKN jgn lupa aku pulak . Mentang mentang dkat sana lg rmai kwn kann . HAHA . Tapi apa apa pun , jaga diri . Kesihatan . Mkn ubat . JANGAN LUPA WOIII . Loveee u . Bye *Malu*

Hi 2014 . See u tomorrow . Loveee . 

P/s : Ni je gmbar yg ada sepanjang perkenalan dgn Abby . Tu pn masa last day sekolah . 

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2014 I dream'd in a dream , Blogger