10:03 PM

Past .

Assalamualaikum

Finally , exam habis . Ye dahh habis dan smua jet jet mcm habis SPM kannn . Kauu kemain lg . Siap watlek lg hangut dgn kwn bagaii . Ohh bahagia sungguh . Ituu baru lepas trial wehh . Kau tk tgk lg lepas SPM nnti . Entah apa jd agaknya . Oh oh ya exam kali ni , aku rasa mmg cikgu tiru sebijik sebijik kottt dlm buku sbp tuu . Entah . Aku rasa mmg ckg kutip soalan dpd situ jugak . Ehh entahlahh . Tapi apa yg pasti , sudah 2 mnggu aku tdur lambat bersengkang mata . About a month tak balik rumah . Yeah enjoy di hostel smntara msih bergelar budak sekolah kannn . Lpasnih dah takde dahh . Ke alam lain pulak lepasnih . HAHA .

Haritu cikgu panggil aku . Dia ada ckp sikit . Hm . Ada laaa en en . Cumaa ye aku berkecil hati sikit . Bukannya apa . Aku sedar . Aku bkn pen kelas yg baik . Pen kelas je pun . Ye ye . Apa lahh sgt nk diceritakan berbanding dgn jawatan lain lain kann . Tapi tapi aku tak nakk pn jd mcm ni . Ya Allah haihh . Bru skg aku faham . Aku abaikan hati ni . Dan hritu aku tercerita dkat Diy . Semuanya sbb aku rasa mcm dh tk tersimpan dah . Then , aku pn berceritalah .

Bknnya apa . Aku tahu . Tapi aku bkn sengaja . Cuma aku terlupa je . Aku terlupa . Aku tak tahu knp dgn otak aku ni . Dh biul agaknya . Ye ckg ada pesan itu ini tapi aku lupa . Nak buat mcm mana . Itu takpelah . Aku tak kisahkan sgt laa . Cuma aku rasa mcm org pndang rendah dkat aku . Pndanfg rendah atas peranan aku dlm kelas tu . Everythng kalau nk decide msti dgn org tu . Sakitnya hati . Nak tnya apa apa msti tnya dkat org tu . Nk kptusan itu ini , msti tnya dkat org nii . Aku ni ? Lpstu bila aku cerita dkat org lain , org mula ckap .

Apalah kau ni . Kau penolong sepatutnya kau kena mcm ni mcm tu . 

Senanglah org lain ckp kan . Dia tk faham knp aku buat mcm tu . Prnah skli je classmates tnya psl susunan meja . Aku cuma ckp suka hati . Sbb aku tk nak lahh jd pemimpin yang autokratik pulak kan . Kangg smua mnyampah aku pulak . Dh laa smua jenis berpuak puak . Nak je aku lempang sengsorang . Weh kecik hati kottt . Mmg laa nmpk aku ni mcm tkde hati perasaan je tp terasa tauu . Tersentap . Ada lg sorang tuu . Aku tk tahu laa apa mslhnya . Dia kdekut ilmu mngkin . Bg aku , dia tu selfish . Tapi entah laa . Aku cuma berharap cepat cepat laa aku blah dpd situ . Tak nak hadap muka org tu . Mnyakitkan hati . Setiap hari berjumpa dan kau tahu kan itu sangat .....
Tapi entah laaa . Biarlahh . Malas dh aku nk ambil kira hati smua org . Semua nak kena jaga susah ahh en . Baik aku jaga hati mak ayah aku . Dpt pahala haaa .


No comments:

Post a Comment

Copyright © 2014 I dream'd in a dream , Blogger