10:02 AM

Ramdhan terakhir .

Assalamualaikum .

Salam Ramadhan . Entry kali ini ingin mnceritakan pasal program motivasi last week . Best ? HAHA Cukuplah utk memotivasikan diri ini . Kurang best mngkin sbb ramai bebudak aje . Cehh bebudak ni pn mahu motivasi kauu . Dorang lg smngat dpd aku ni haa . Aku excited pergi sbb Farah prgi angkut skli Pika & the gang . Excited laa jgak pd awalnya tp bila dh jumpa bagaii , kurang excitednya . Sbb aku kurang rapat dgn mereka mereka ini . Hm . Eeyda pn ada . Pn tak excited jgak . HAHA . Sbb dh selalu sgt jumpa dkat dorm . Kah kah . Sorry :D


Ohh ya . Cuti sudah bermula . Lagi beberapa mnggu nak trial . Papa Pian asyik dok berucap suruh fokus dkat Trial ajoo . Kay kayy kami fokus . Puasa di Septechs kali ni bermakna mngkin . Better than last year . Tahun ni ada mkn besar . Mkn bubur lambuk je pun . HAHA . Ada masak laksa bagaii . Sgt best tapi sayangnya aku langsung tak turun mmbantu mereka mereka ini . Kenapa ? Uhuk . Ada lahh :)

Tahun ni juga ada firework . Maigaddd . Pes taim tauu i tgk dedekat gituu . Lawossss . Cuma . Ya . Aku terlupa satu perkara . Aku terlupa bhawa hari Khamis tuu last day berbuka puasa bersama rakan rakan Septechs . Seriously . Aku juga lupa bahawa Jumaat tu Ramadhan terakhir bersama rakan rakan Septechs . Lupa kayy dan aku sgt sedihhh . Sseorang bertanya pada aku .

" Mana kau pergi hari Jumaat haritu ? Masa salam salam tuu . "

Aku speechless . Aku tak kemana pun . Cuma masa tu aku ada kursus komputer . Aku tak tahu pn ada salam salam bagaii . Wehhh . Knp msti kursus tu diadakan pd haritu juga . Sedihnyaaaa tak dpt salam dgn junior . Kenkawan lainn . Nk peluk Camin . Nk peluk Diy , Amak . Bdk dorm , Abby and else tapi tak dpt . Tak dpt . Sedihnyaaa . Aku balik dpd kursus jam 1 tgahari . Smua dh clear . Asrama sunyi kauu . Tkde org dah . Ada laa sikit org . Sedih kayy . Lalu aku pn heret diri ni naik dorm berkemas siap utk pulang ke rumah . Masa ni tak feel pape lg . Cuma rasa bebas sbb kursus tu dh habis . Tapi bila si dia ni bertanya ketiadaan aku di surau , baru aku tersedar . Ya . Masa sudah berlalu . Hm .

As usual balik naik KTM . Dgn Eeyda cuma Eeyda tk naik bas . Dia terus prgi Mines dgn classmates dia . Sorang sorang . Dayang entah kemana pergi . So , aku pn baliklah sorang sorang . Dgn beg yg berat gila mcm nk patah bdn aku nehhh . Masa jln kaki nk smpai ke rumah tu , aku dh pasrah habis . Aku seret je beg ats jalan tar . Rasa nak nangis dkat situ jugak . Penat wehh . Rasa nk terlerai smua anggota bdn nehh . Balik balik je rumah , trus tidur smpailah mghrib . Hoho .


No comments:

Post a Comment

Copyright © 2014 I dream'd in a dream , Blogger