5:23 PM

Persoalan .

Assalamualaikum .


Tapi pehal aku rasa mcm lambat semacam ajeeee ?!

Cuti cuti begini banyak betul permintaan gambar MAKA 5S dan Hari Guru . Dah mcm aku ni apa je . Dan ramai yang bertanya Haja kau sidang redaksi ke ? Ya of course saya bukan . Penat aku nak menjawabnya dari sehari ke sehari . Semua ni berpunca apabila suatu pagi di waktu rehat . Time tu tgh stdy BI . Kayy tak lawak . Aku study literature memandangkan smua tgh kabut bincang apa yang msuk literature . Sedang aku berbahagia , Syarif datang . Dia lalu sebelah aku . Aku pandang je dekat dia ni . Sebabnya . Ehem . Adalah sebabnya . Kemudian dia jerit , siapa Hajar . Aku dekat tepi hanya diam mmbeku sbb bukan aku sorang kayy yg nama Haja . Dan aku tak nak aku termalu sndri . Mna tahu dia pnggil Hajar Roslan ke . Ciss . Bikin malu jehh . Mna nak tepek muka ni nanti .



Si Fatin Adlina , dah mmnggil mnggil aku tp aku ttap buat dunno sbb tak sure lg Hajar mana yg si Syarif ni maksudkan . Tetiba Syarif pandang aku . Then dia kata Sir nak jumpa . Aku time tu blur . Ohh ya Sir . Sir mana ni ? Mannnn . Mna ada ckg lelaki yg ajar kelas PD3 . Aku tnya si jantan tu tp dia prgi berborak pulak . Bila dipanggil , pekak gila nak mati . Aura nak mmbunuh mula mnguasai diri . Kay tipuuuu . Lalu aku pun kluar kelas . Oh ternmpk Sir dkat bwah . As usual , mata dia , muka dia , jambang dia , segalanyalahh memainkan peranan betul . Serious , aku cuak tgk muka dia . Nk tk nak aku ajak Fatin turun skli . Gila nak mati apa kauuu . Dh laa dia sllu buat muka serious . Aku pun turun jelaaa cepat cepat . Kang dia tengking aku tak memasal aje . Dh laa nak jumpa dekat tgh tgh alam . Mencapup btul . Bincang punya bincang , rupanya dia minta aku untuk ambil gmbr sempena MAKA since masa tu aku bawa kamera . Oh yeahh . Berdancing laa aku jawabnya . Suka sgt sgt . Dh lama tk lepas gian dkat kamera . Ya . Ni over . Dan semenjak itu lerrr , rmai yang bertanya . Hajar kau sidang ke ? Jawapannya adalah TAK .

Pada pagi esoknya , ckg apa tah tgh berucap , aku nampak Sir . Ohh dia tgh berborak dgn someone . Not sure dgn siapa tp dgn student perempuan lerrr . Tgh khusyuk aku dgr apa yg ckg tu perkatakan tntng taklimat 5S tetiba ada org cuit . Yeahh Sir panggil . Again . Aku pun bangun . Mencapup nyaaaaa . Cuba kau bayangkan , smua org tgh dduk . Tetiba kau yg tgh dduk tgh tgh alam dalam satu kelompok diarah utk bangun kluar dpd kelompok itu . Ya . Pasti ramai yang memandang ._. Sir suruh ambil gambar utk 5S andd aku pun ......... Mana ada bawak kamera tu skg Sir . Lawak apa Sir buat pepagi niii . Tapi hm . Bahagia jugak . Tkde aa aku nk kena kemas kelas bagaii . Ambil gambar je . Menarik bukan . Tapi aku salah . Ternyata aku manusia yang paling penat sekali . Berjalan ke hulu ke hilir . Wehh penat . Sakit belakang , pinggang . Dan macam macam lagi . It's true . Last last aku pergi bengkel KA , tersadai tidur dekat kerusi . Bila dh habis smua program , smua bertanya , Haja kemanakah kau pergi and bla bla bla . Dan aku sgt memahami bila mereka mncari aku . Bergambar lettuwwww .



Tkde motif ._. Cuba teka kasut siapa ?


Oh yang ni senior batch 4/5 tuu . Masa kem kepimpinan haritu mereka dua ni ada . Suka yang baju merah tuu . Jgn tnya kenapa . Tp aku msih lg bergantung harap pd abg Pilot tu . Huwaaaa .


Thats all for today . Takde yang menarik . Aku tahuuu :P

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2014 I dream'd in a dream , Blogger