3:19 AM

Give God ur problems and allow Him to give u solutions .



 
Assalamualaikum

Like seriously aku rasa mcm nak kasi hantuk aje kepala ni . Migrain datang . Anddd aku rasa mcm Ya Allah . Dh mcm kena hempap . Its okayy . Ujian didunia . Diakhirat lg sakit bg sesiapa yg tak tunaikan solat akan dihempapkan batu bsr ke atasnya . Huishhhhh takut . Tak tahu knp malam ni rasa mcm nak marah dekat smua org jee . PMS mngkin . Ohh tak . Aku bru je lps hbis period . Mna mngkin period lg . Tak tahu knpa . Yeahh skg rasa mcm nak mnangis meraung . Sakit teramat sgt mcm nk pecah . Ohh ye teringat masa jawab paper BI exam hritu . Rasanya lbih kurang mcm ni laa . Tk tahu nk mngadu pd siapa . Last last aku tidur -..- Tp malam ni , aku tak boleh tidur even kepala dah rasa mcm retak mnanti belah aje . Andd thts y aku mnggagahkan diri menaip karang cerita itu ini pd pagi pagi buta ni . Rasanya lebih baik aku prgi bertahajud .

Mgkin lps tgk wall dia . Geramnyaaaaaa . Ye aku geram sbnrnya . Dan rasa mcm Ahhhh tanak kwn dgn kau lg ! Jgn text dgn aku lg . Jgn whatsapp dgn aku lg . Jgn kwn dgn aku lagiiii ! Prgi dari hdup aku . Bnci kauuu . Rasa nak ludah ludah ludah dkat muka kauu . Kau jahat . Benci kauuu ! Tapi stelah au fikir fikir balik , tak baik bersangka buruk . Ye . Aku cuba bukak bebesar minda hati aku nii supaya fikir positif . Tapi tapi tapi . Hmm . Kayy aku faham . Mgkn kau tak brsalah tapi prmpuan tu yg over . Perlu ke dia tag nama kau dkat gmbr kauuu . Dan knpa kau tak remove kan aje . Hah knpa ?

Satu je nak bgtahu dkat kau . Aku selalu berdoa supaya kita jadi lebih rapat . Tp Allah tak mngizinkan . Takpelah . Mgkin Allah sudah aturkan yang lebih baik untuk aku . So , shhhh jauh jauh . Jgn kwn dgn aku lg . Jgn kwn dgn aku klau tahu nk sakitkan hati aku jee . Harap maklum . Aku sllu mngharap kau text aku dlu . Tapi takk -_______- Berkecai harapan setinggi gunung nii . So babai my OLD friends . Hate you .

Mgkin disebabkan kepala yang terlalu sakit ni mmpengaruhi emosi aku . Yaa mana lahh tahu kann . HAHA tapi apa yg aku tahu , aku tak nak kwn lg dgn dia . Aku tahu dia ada kwn yg jauh lg baik sempurna dpd aku . Kay aku faham . Thanks gedik . Sbnrnya kau dh byk buat aku hbiskn msa tenaga wang anddd everythng . Tyouu so much . Sini penyepak setepek dkat pipi . Aku kasi double triple love bites dkat leher kauu . HAHAHAHA .

Ohh wehh pagi tadi terkejut den . Rasa mcm nk tercabut jantung nii kau tahu . Lemah smngat habiss . Kalau ma tahu , hbis kna kerat 14 . Hoho kayy dah merapu . Yelaa mana taknya . Aku bukak laa blog . Ejaan dia tersalah . Contohnya : aaa.blogpot.com . Sepatutnya aaa.blogspot.com . Tp tertinggal S . Anddd u know what , kluar satu laman web pasal Bible . Anddd i was Makkkkkkk . Apa nihhh ?!!! Aku tk trus tutup tp baca . Adalah baca skit skit . Sebut pasal Setan bagaii . Hmm . mmbosankan . Al Quran pun wa tak hbis baca lg dia punya mksud . Ni kan lg nk baca Bible . Tapi seriously , hati brdebar tatkala baca satu persatu perkataan yg ada pada Bible tuhh . Goyyy aku . Lantas aku pun ttup . Hewwwww ~

Ya Allah . Permudahkanlah urusan dunia akhiratku . Tabahkanlah hati ini . redhakan hati ini menerima segala ujian yang kau berikan . Sobs sobs . Menangis japp . Bye .

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2014 I dream'd in a dream , Blogger