1:30 PM

Jom Heboh .

Assalamualaikum .
Sudah jadi rutin apabila mulanya aku menaip disini maka ada lahh suatu cerita mahu aku kongsi bersama . Perghhhh sastera gila ayat aku . Kayy dah abaikan . Mcm kau tahu jelahh , lagi 2 hari je nak masuk sekolah ,  2 hari je lg aku bakal homesick , lg 2 hari je aku bakal kenal dgn kwn kwn baru . What ?! Kwn baru ?!!!!! Dekat group last batch kecoh je pasal Aspuri punya dorm kena rombak . Aku tak pasti laaa . Tp yg btul btul pastinya aras 1 & 2 dijadikan dorm 4 . So , mcm mana dgn aku ? Dorm mana yg aku kena campak nnti ? Aku pn tak tahu laa . Ada jugak fikir yg nak aras 2 blok B n. Kalau boleh nak masuk GB201 sbb dekat dgn tangga , tapi bila fikirkan baik masuk GB203 sbb dekat dgn toilet . Tapi bila difikirkan balik smuanya , aku tak nak Aras 2 ! Mahupun Aras 3 & 4 . Nak aras 1 je . Tapi apa aku boleh buat . Aku tkde kuasa nak mnentukan smua ni . Arghhh penatnya fikir . Baru fikir pasal dorm . Belum lg pasal bnda lain .

So , 2012 bg aku sbenarnya tahun paling AWESOME . Walaupun byk duka dpd suka . Cehh , part mana duka tu pun aku tak tahu . Maybe sbb aku slalu homesick . Kesian kannn ? Apa nak buat . HAHA . So, aku dah print awal awal gambar nk tampal dkat locker. Moga tak homesick . Ohh yeahh . Nmpak mcm gedik disitu . Gambar je aku print . Barang barang lain aku tak kemas lagi . Ma dah membebel suruh kemas barang . Kemalasan ditahap kronik sgt membahayakan . Bilik aku pun dh jd tunggang langgang , aku sndri tak tahu knpa . Ye penyakit malas aku sudah kembali :3

Malam tadi pergi Bukit Jalil , ada Jom Heboh . Yang pasti tahun ni best dpd tahun sbelum sbelum ni . Ahakss sbelum ni aku ada pernah prgi sekali dua aje tp bkn tahun lepas , tahun dlu dlu punya . Masa darjah 5 6 tuuu . Hewwww ~ First time prgi malam kalau tak , dlu prgi pagi andd aku rasa lg best prgi malam sbb kau lg senang nk tawar harga dgn dorang . Lg lg kau prgi last minute . 2 beg kau dah boleh dapat RM10 . Ada gambar aku nak post tapi malas nak upload dkat sini . Muka aku selebet je sbb bawa byk barang . Adk adk aku smua lari tak nak bwk barang . Kiri kanan bahu aku penuh dgn beg . 

Dekat situ tak byk sgt gerai mcm dlu . Kalau dlu ada gerai Dutch Lady , Karangkraf , Munchies and so on tp malam tadi just ada Mister Potato , Jackers , Nutrigen dan lain lain lg . Tapi apa apa pun , best jugak . Malam td ada konsert . Hotlink punya . Aku just nampak Akim . Yang lain lain aku tak kenal . HAHAHA . Dekat situ jugak , msti ada promoter yg nk promote brg brg dorang . Sorang ke sorang kejar aku suruh beli itu ini . Masa tu rasa nak meraung pn ada sbb aku tak tahu nak ckap apa supaya aku tknak beli brg dorang . Bodoh bukan ? Ada smpai satu part tu , aku prgi lari ke blkang cari ma sbb promoter tu tk habis habis suruh beli brg dia 1 beg 10 hinggit . Aku dah mcm kabot tak tahu nk ckp apa , nk senyum pun serba salah . LOL :P Ada gerai Kotex . Promoternya pulak lelaki . Dahh aku taknak ulas apa apa pasal Kotex ni :P Malu den . 

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2014 I dream'd in a dream , Blogger