2:37 PM

12.12.12


Ohoho , Assalamualaikum :)
Well , aku smakin membesar skg . Yahuuuu . Cnfirm Baju Korperat dh tak muat nak pakai . Nvermine :P Ahah , smua orang tahukan semalam tarikhnya berapa ? 12.12.12 . Sweetnya kannn ? Tp kayy lg sweet tarikh kelahiran Nabi Muhammad daripada tarikh ni . Tkpe tkpe . Tarikh semalam ni pun bknnya apa pun , aku , Farah Idlina ( FI ) , Farah Nadiah , Fatin Nabila anddd Ain . Ain ni sepupu Farah Nadiah ( FN ). Haii AIN :)

8 pagi aku dah bangun . Mandi smua bagai . Pkul 930 siap siap pergi Mines :) Pergi rumah FN dlu then baru gerak prgi rumah Fatin . Sesampainya rumah Fatin , mak dia hidang air andd gue terpaksa minum . Rezeki jangan ditolak even masa tu aku dah kenyang . HAHA :D Lepas tggu Fatin bersiap , gerak prgi tggu bas . Fortunately , bas smpai tepat pada waktunya . Naik andddd sampai Mines . Smentara tggu FI smpai , round round tgk itu ini . Kayyy aku penat masa ni . Bila FI dah smpai , round lagi . Gue capik bangettt . Ye , aku cepat penat kali ni . Mgkin sbb bulan mngambang :3




Well tangkap gambar is the number one yeahhh XDD Ohoho , spatutnya kami nak lepak dkat splash pool ehh ? Then ada function dkat situ so kitorng move on prgi tmpat lainn . That is ;


Tandasss . Dorang kayy yg beriya iya nak prgi tandas . Aku tknk punggggg :P HAHA kayy tknk mngaku pulak . Then ktrng prgi jln jln tgk baju :) Ohh ye lupa , masa ni pun kami awal awal dh beli tiket wayang . Kitrng tgk crita Lagenda Budak Setan 2 .


Still lepak-ing di toilet . Nasib baik toilet dia lawa kalau takkkkkkkk .. ! Selepas puas mnikmati udara di toilet , prgi yang lahai aku tk tahu apa nama dia , tp ada jual jual buku . My goddddddddddd murah gila buku . HAHA Tp satu pun aku tk beli . Sbb tkde yg berani sudi singgah bertapa dihati . So , dkat situ klau kau nak cari buku , mmg tak ckup kaki wehh . Rambang mata kott dkat situ . Dh tu , mmg tak ckup sehari nak tawaf satu dewan tu klau smua jenis buku kau nak telek . 


Sudah terang lagi jelas . Sini wa kasi bold , kasi besar punyaaaa XDD
 DATING IS HELL !


Sesapa fanatik sgt dgn Jaybee tu boleh go to hell kayy ? Sila dptkan tiket ( buku ) seperti yg tertera diatas untuk .. err entahlahhh :3



Aku blurr kan sbb muka aku nampak penat sgt . Ni dorang yg ckp kay . Hikhok :DD




Baru tahu yang Ain suka Korea bagai . So , sorry tak bolehlah kita nak geng . Sbb kita tak suka Korea . Good bye :')

Dah pukul satu , kitorng gerak masuk wayang . Andddddddddddddddddddddddddddddddddddddd . Ktorng beli popcorn . Belum start cerita , dah belasah habis popcorn . Yeahhh . Aku duduk kerusi number 11 . Tgh tgh gituuuu . Capai popcorn kiri kanan . Minum air pun ambik je , nak kiri atau kanan . Special :* 
Ahakss . Cerita dia mmg sedih :’) Aku pun turut mnitiskan air mata ye . Mohon simpati semua :P HAHA . Dkat wayang tu tak ramai pun . Almost , couple je yg dtg . Anddd kitorng org prtama masuk wayang tu . Dann smestinya kami lahh yg mmbuat bising . Yuhuuu . Bahagia kannnn ? Start je crita , aku dah rasa aura yg aku mmg akan mnangis . Err . Kayy . Klau nk tahu cerita tu , prgi tgk sndri . Masa pertengahan pun , ada part sedih jugak . Tak mnitis tp stakat smpai di tubir mata jelahh . HAHA . 3 kali aku mnangis wehh . 2 kali tu stakat di tubir mata je tapi kali ketiga ni , alahaiii mmg basah habis . Ending cerita dia mmg sedih . Ni bg pndapat aku lahh . Siapa dh tgk , dia tahulah ending crita tu . So siapa yg belum tgk lagi tu , prgi kedai cpt cpt bli CD . Rasanya dah keluar kottt . Andd untk pngetahuan smua , ada LBS3 pulak . Yang ketiga ni paling best rasanya . Tak sabar nak tgk !!!

Masa part aku mnangis tu , mulanya tknk feeling feeling aww , tapi dsbbkan Fatin ni lahhh . Feeling lebih lebih pulak , aku pn tumpang skli lahh mnangis dgn dia . Kira , aku teman dia mnangis lahh . HAHA . Lepas tgk wayang , prgi makan . Aku tk lapar pun tp rasa nak makan tu ada so aku dgn FI share sbb takut tak habis . Ktrng dua mkn Kueh Teow Sizzling je . Fatin Yee Mee . Ain , err makan apa tah lupa pula . FN mkn Maggi Soup .



Lepas makan , jalan jalan tgk baju . Take a note please , aku bukan kaki shopping ye . So , sesiapa yang ada pasang angan angan nak masuk meminang , pilihlah aku . Aku bukan kaki shopping :3 :P So , spnjang FN FI dan Fatin prgi ulang alik fitting room , aku dan Ain cari krusi , duduk and tngkap gmbr . Jgn jealous ye , klau muka aku dgn Ain byk bertepek dkat Kamera tuuu :) Kayy dah aku malas nak cerita pepanjang , tgk gmbar jelahh . Rasanya cukup mnggambarkan jalan cerita sepanjang aku pergi Mines :)






Mmg byk gmbr aku dgn Ain , sbbnya kami berdua je yg malas nk pi round dlm kedai , belek baju itu ini . So , spnjang mnuggu dorang , kami tgkap gmbr sesama . Peace :)


Yang ni masa nak balik . Dia dah nak balik . Huwaaa :') Nnti dah tkde siapa nk dgr aku brcerita lg . Tkde siapa nk teman aku gelak gelak lg andd so on . I'll miss you Farah Idlina , Fatin Nabila , Farah Nadiah anddddd Ain <3 br="br" nbsp="nbsp">



Cer tekaa mata siapa ? Muahaha XDD


The end :D Assalamualaikum :)

P/s : Aku tahu Fatin akan terjah blog akuu andd aku tahu dia nak curi gambar akuu . Aku tahu tuu . Muahaha , ambik lerrr . Aku tk upload smua , nnti aku bg gmbr yg slebihnya di Pesbuk . Just wait andd see yeahh sayang :*

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2014 I dream'd in a dream , Blogger