7:14 PM

Where Every Sihasyaa's Story Comes True

Assalamualaikum , Hye peeps (: Mahu brcerita yg harituhhh jumpa Muhyiddin Yassin di SM Voasional Kajang . Sbb ada perasmian apaaa tahh .

Tan Sri MY : Daripada sekolah mana ?
Akuu : Teknik Sepang * Senyum selebar mgkin sbb mse tuh camera man ramai kannnn ? *
Tan Sri MY : Ambil jurusan apa ?
Akuu : Perdagangan
Tan Sri MY : Hah ? 
Akuu : Perdagangan 
Tan Sri MY : Hah ?
# Masa nihh mmg ada aura kejantanan sikit . Aku rse suara akuu dh ckup kuat .
Aku : Perakaunan
Tan Sri MY : Perdagangan ? Ouhhh ..

Tapi apa apa punnn akuu dah maaf kann . Cehh mcm dia buat salah besar pulak . Muahaha . Kay kay . Cerita pasal exam . HAHAHAHA akuu pun tk tahulahh nk describe mcm mne result akuu . Teruk kuttt . Lg truk dpd sbelum sbelum nihhhh ~ 
Addmath dh buat jiwa akuu mati suku . Belum BM BI Maths Sej , etc . Agaknya dh mati smuaa kott . Hewhew . Sesungguhnya akuu pasrahh ajeee . Tapi aku rasa nak google aje siapa yg buat soalan Addmath tuh .

Harituhh ada majlis jamuan dorm . Dorm GA 103 jeee . Teruk gila ktorng sbb dlm dorm pun nak melawa bgaii . HAHA . Tp tkpalah dlm dorm jeee punnn . Tp siyezli best :) Thanks to our camera woman Putri Nur Afiqah , Farhana anddd Cas . 



Happy go lucky semua . Good luck pada K.Ati dan K.Aynaa . Harap dapat buat yang terbaik dalam SPM :) Dan kepada yang lain lain harap dpt result gempak smpena peperiksaan akhir tahun :)

Thanks kepada Dayang . Kau yg memperkenalkan GA 103 dekat akuu . Klau kau tk ajak aku msuk dorm tuhh , akuu punn tkkn kenal dorng . Tapi aku kenal kauu kay ?!
Thanks kpd Awin sbb suka sgt tarik tudung Haja ! Haishh . HAHAH tkpelahh untuk Awin , semuanya boleh !!
Thanks kepada Asmak sbb stiap kli hari Ahad , kau msti bwkkn nasi brlauk , even kau tk ajak , tp aku thu sbnarnye kau mmg nak ajak . HAHA . Halal kay ?
Thanks kepada Eeyda sbb dulu sudi teman akuu balik naik KTM . Dulu aje . Skg dh tak . So no thanks for youu.
Thanks kpd Mai sbb kauu sudi bg ceramah agama dkat aku . Akuu hargai sgt sgt . Akuu bkn perli ehhh ?!
Thanks kpd Ila sbb sudi jd PKD akuu a.k.a pengapit .
Thanks kpd Maine sbb kauu tuhh sllu cri ksmpatan nk meraba akuu . Haishhh
Thanks kpd Diy sbb kauu selalu cubittttt akuu . Wlaupun sakit tp aku thu tuu vubit cubit manja kannn ?!
Thanks kpd A'a sbb kau sllu buat aku rasa annoying dgn kau . HAHA . Kau ni kan keras kepala thu tk ?
Thanks kpd DJ sbb dlu kau yg teman akuu tdur sbelah , kau slalu kejutkn akuu . Skg akuu dh pndai bngun sndri . Skg pun aku dh tk perlukan teman untk tdur di sebelah akuu .
Thanks kpd Semua Ahli GA103 kerana mnceriakan hidup aku . Korang semua sllau buat akuu happy setiap kali aku msuk dorm * Lap Air Mata *

Since dah habis sekolah , akuu mnganggur aje dirumah depan PC :) Itu cara yang terbaik kannn ? Hari Jumaat bersamaan 2 Nov 2012 ada majlis utk mnangis nangis dimana Form 5 akan mohon restu kpd ckgu sbb dh nak SPM andd dorng akan mnta maaf dkat Form 4 andai ada trbuat salah . Mse salam dgn Form 4-5 happening gilaa sbb adik adik dorm salam dengan akak dorm . Mnangis smpai bengkak mata mcm hapehhh aje . HAHA . Tp sedih tuhh mmg ada sbb dh tkkn jumpa senior . Wlaupun tk smua senior yg aku suka tp entahhlaa . Mse peluk K.Aynaa akuu mnangis . Pun mcm tuhh bila akuu peluk K.Ati . Mse nihh first time akuu tgk K.Ati mnangis . Finally bila dh hbis peluk peluk bgaii , kitorng tgkap gmbar . Untuk kali yang terakhir . Moga akak dpt jawab SPM nati . InsyaAllah .




Mse peluk peluk tuhh jgak aku nmpk kau . Kau nmpk akuu . Aku nk wish kauu tp mmndgkn kauu tuhh lain jantina dpd akuu andd kau tuhh dikalangn org yg dikenali dlm skolah tuhh jd akuu lupakan hasrat aku . Aku sedih gila sbb nanti dh tk dpt jumpa . Dh tk dpt nk usha kauu selalu . Aku nk wish dlm Pesbuk tp akuu segan . Thu tak kantoi dgn tooot tooot yg kau kenal aku . At first aku malu jgak bila Mai ajak akuu jumpa kau since dh hbis skolah andd dh tk dpt jumpa kauu . Toot tooot pun ajak aku jumpa kauu tp gilaa apa ?! Malu gila bila toottoot tuhh thu yg kau-aku saling mngenali . Tp mmndgkan dh hbis skolah , akuu tk ksah bila toot tooot thu pasal kita . Kau tuhh dh laa byk kali trlnjur sbut nama aku dpn toot toot ! Tp apa apa punn I wish u success :) Tp mcm kelakar je mse hari jumaat tuhh . Kau pndang akuu . Akuu pandang kauu . Msing msing pndang dari jauh . Lastly , kau lalu ke Barat . Akuu lalu ke Timur . Msing msing bawa haluan sndri . Huhhh ~




Mse hari Jumaat tuhh jgak Min ada bg surat . Bila dpt surat aku prgi lari msuk bilik gosok . Aku baca surat kauu smbil mnangis nangis . Aku sedih gila baca surat tuhh . Aku thu kauu msti rndu nk dgr akuu kejutkan kauu suruh bngun prgi solat . Anddd marah marah kauu bila kau touch touch akuu andd so on . Akuu sayang kauu Min even kauu byk touch touch akuu . Sbbnya kau sekepala dgn akuu . Kau suka gelak . Akuu pun . Kau slalu gelak klau aku ckp smthng yg mse tuhh aku tgh bengang . Nati dh tkda dh mandi sme sme dkat Blok B . Nati dh tkda dh cop cop tandas yg mana . Dh tkda dh simbah simbah air . Dh tkda dh memekak mekak dlm toilet .




Mse malam jumaat , kami satu dorm buat MD . MD yang terakhir . MD sesi luahan hati . Smua org tersedu sedan bila akuu sntuh pasal Eein nk pindah . Akuu mnangis nangis sbb akuu sayang dkat Eein . Dia selalu pkul aku . Selalu tolak akuu smpai jatuh . Selalu tengking tengking dekat tepi telinga akuu . Selalu pukul bontot aku . Selalu jeling jeling akuu . Selalu langgar bahu akuu . Eein , take care btw . Jgn lupakan kami smua . Mse malam jumaat tk feeling sgt sbb mnangis diselang selikan dgn lawak bodoh . Tp hari jumaat bru btul btul feeling . Smpaikan mse akuu nk gerak balik , akuu mnangis dlm hujan sbb akuu tk tahu apa akan jd lepas nihh . Sama dorm lg kah atau pun smua bwa haluan msing msing . Tp apa apa punn , doa , usaha , tawakal tangga kejayaan :')

Byk bnda terjadi . Ada satu part akuu jumpa Sheikh Muszaphar siap bergambar lg . Sweet tk ? Muahaha . Tkda apa nk crita pasal angkasawan nihh . Cuma akuu dtg UNITEN tuhhh andd jumpa Sheikh Muszaphar andd Dan Barry . Dua dua angkasawan ngra . Smpai situ akuu jd mcm sasau sbb dpt jumpa angkasawan ngra . Hensem ~







 Hari Khamis juga ada jamuan kelas . Mmg happening ~ Happening lahh sgt HAHA . Tp yg paling penting akuu jadi MC :) Seriously penat . Aku balik balik trus terbongkang atas katil . Sepanjang aku brjalan , akuu nmpk katil aja . Muahaha :D Btw , Thanks to Siti Nur Hajar for the exchange gift . Sweet tak nama sama ? Dh la exchange gift tuhh aku dpt dia , dia pun dapat aku <3 .="." :=":" akuu="akuu" anddd="anddd" aras="aras" cenggini="cenggini" dah="dah" duduk="duduk" font="font" hadapi="hadapi" kelas="kelas" kita="kita" laa="laa" nama="nama" paling="paling" prnah="prnah" sama="sama" satu="satu" sbb="sbb" sedihh="sedihh" sekejap="sekejap" sgt="sgt" situation="situation" special="special" syahdu="syahdu" tk="tk" yang="yang">


 Dann untuk pengetahuan semua , Hajar nihh diundi sbg Cowgirl . Bunyi mcm pelik tapiiii .. HAHA congrats :) Lgi pelik bila masa akuu nk sebut nama dia sbg Cowgirl . Rasa mcm sebut nama sendiri .

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2014 I dream'd in a dream , Blogger