7:06 PM

Marah .

Assalamualaikum .

Kau baca tajuk pun dah rasa berkobar kannn apatah lagi akuuu . Aku rasa semua orang ada perasaan marah ni . Gila kauu takde . Orang gila pun ada perasaan marah ni . Apatah aku yang normal lagi sihat walafiat .Aku mengaku aku mmg jenis hot tempered sikit . Sikit ja tak banyak eceh padahal . When i get mad , based on situation lah , aku jenis marah sekejap then boleh huhahuha , second aku maki maki tapi dalam hati jelahh lepastu diam je and last , yang ni mcm teruk sikit lah , aku maki maki hempas barang . Selalunya yang ketiga ni jarang berlaku but once it happen , kau jangan tanya kenapa barang kau dah kena lempar luar tingkap .

Okay yang jenis marah sekejap tu , marah 5 minit .

Selalu je jadi even kau boleh agak kan bila masa baca blog aku , aku marah marah tp lepastu , aku okay balik . Dia lebih kurang marah 5 minit haa gitu . Selalunya hal remeh temeh ja . Contoh , mcm tadi aku pergi bazaar tapi kereta tu tak bagi lalu , kau rasa marah kan ?! Haa aku pn marah tapi sekojap ajoo . Boleh katakana setiap hari marah . Tapi marah 5 minit . Ahh macam kelakar pulak aku baca semula post ni . Sigh . Dan ada jugak , aku cerita dekat orang pasal aku mrah dekat orang lain . Konon nak meluahkan lahhh tapi brrrr . Aku rasa baik aku cerita kemarahan 5 minit aku dkat Kiki atau Loomey ye dokk ?
Berdiam diri .

Yang ni nak kata selalu jadi pn , haa selalu lah kot . Senang je nak detect aku tgh marah ke tak . Kalau aku cakap takpelah nantilah , haa tu tgh marah lah tu . Jenis yang ni , tgh marah tp lbih kurang mcm bad mood ahh ntahhh . Yang ni boleh jadi kalau 2 hari aku tak makan sebab merajuk . Haa gituu . Sama jugak mcm tadi , hal remeh temeh ja tp yelah gua ni kadang-kadang tak semena mena nak sensitip rasa nak kapak kepala sendiri lulss . Masa dekat matrik selalu lah bad mood . Kadang bukan sebab apa pun . Sebab malas nak pergi kelas , sebab tak cukup tidur , sebab lapar , sebab assignment tak siap , sebab dahaga , pun boleh buat gua bad mood . Tapi paling obvious , sebab aku penat dan sakit belakang . So tolong faham kalau aku mengadu dekat kau yang aku sakit belakang . Tu maknanya aku rasa nak marah lah tuu kahkah .

Marah jenis ketiga !!


Yang ni jarang berlaku . Setahun sekali je tu pn kalau ada org buat aku marah lah kan . Dia mcm nak revenge balik apa org buat dkt dia . Hokk ni teruk sikit . Adik aku banyak kali kena dah . Lempar lempar barang , tidur luar , tu dah biasa . Kena maki uhuks uhuks . Gua jarang nak maki orang tapi orang suka buat gua rasa nak maki tauuu . Hilang kemelayuan aku haishhhhhh . Okay thts all bbyyeee :)

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2014 I dream'd in a dream , Blogger