5:20 PM

Xray

Assalamualaikum .

So tadi gua yang sado ni pun pergilah xray tu pun disebabkan utk iv UPNM . First time hokayyy and cukup buat aku seram sejuk sementara nak sampai sepital tuu . Itu tak kira lagi tetiba tadi tersesat masuk bangunan lain lepastu keluar masuk lift ckup buat ketiak aku basah . Lol . Masa sampai sampai je aku pi laa bg borang tawaran dgn ic . Aku bg salinan ic sbbbbbbb ic aku trtinggal dlm file sigh . Nsb baik akak tu okay jee . And nasib baik jugak aku bawak salinan ic . And nasib baik jugak akak tu nak terima . And nasib baik jugak tkde siapa nak pukul aku sbb aku bawak salinan ic hehe . Then , dia suruh potostat borang tawaran tu sbb dia nak yg asal tp malangnya potostat rosak kot ntah tk igt sbb ma yang prgi kedai tu . Whileeee aku dduk relax tgk crita kartun brrr . Lepastu dia suruh isi tarikh bila kita start period . Nasib baik masa tu aku tgh period so senang sikit lah en aku nak tibai brapa hb . Tp yang bongaknya , org counter receptionist tu letak calendar , tp bulan 6 so tarikh yg aku tulis dlm borang tu mmg dusta lah kan . Ah lantak pi ahh . Swasta kan . Aku bayar . Apa aku kesah .

Agak lama jugak laa nunggu aku pikir dokt mgkin tak sampai lagi rupa rupanya ada dekat sebelah counter tgh melantak . Takpe nasib baik tak ramai orang tau . Nasib baik hensem tau lulss . Then dokt tu panggil suruh ikut dia omggg i was likeeee jangan dia sudah laa eh eh . Lepastu dia hntr aku smpai ke changing room siap masuk lagi and aku ehh nak masuk sekali ke luls haha . Tak . Dia suruh tukar baju . Dia kata atas je smua bukak seluar takpayah . Nasib baik kauu . Kalau hosp kerajaan aku rasa mgkin takde baju baju mcm ni haha and Alhamdulillah fortunately baju dia colour hitam . KALAAAAUUUU TAKKKKK KAU RASAAAAA ? Hmm faham faham jelahh . Tp lengan pendek hmm takpe takpe ni darurat . DAN MASALAHNYA , DOKTOR TU LELAKI . YANG BAWAK AKU TADI TU LAHHH . APA KAU RASAAAAAAA ?!! Sekali lagi aku fkir , takpelah darurat hahaha padahal xray je pun . Lepastu dia suruh dada menghadap ke mesin xray tu kott lepastu tangan kena letak dkt belakang mcm berkawad gituu . Benda masalahnya aku baca dekat blog lain , ada yang kena peluk benda alah tu laa ntah mcm mcm style . Aku cuma letak tgn kt blkg je . Tp sakit tgn aku sbb dia tolak bg betul betul melekap dkat mesin xray tu . Lepas dh dia suruh hembus nafas tarik nafas bgaii , dia suruh dduk . 


Haa tercongok aku dduk tggu doktornya . Boleh tahan lama juga tetiba dia kluar then gelak sambil berkata dah boleh tukar baju . Okayaokayyy . Lepastu aku pn pi lahh tkr baju siap btulkan tudung bagaii . Gitu lerrr pengalaman kena Xray . Oh btw , masa sebelum nk xray tu , dia ada tnya ada pakai pin pape tak . Aku ckp ada lah seketul dua dekat kepala kan , haa nasib baik dia tk suruh bukak tudung . Kalau tk aku bukak tai chi aku haa berani diaaa . Ceh . Hehe . Okay sekian .

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2014 I dream'd in a dream , Blogger