12:07 PM

Interview UM Part 2

Assalamualaikum .

Okay harini kita continue pula pasal interview UM which is pkul 2 yang mmg hangat basah ketiak cair makeup smua ada ah . So lepas hbs iv UPNM (actually GAGAL PEMILIHAN but i don’t tell anyone it may hurt them , i guess) , ayah tnya nak pi makan dekat mana . Well aku ni noob mmg jarang lah makan dekat luar so kalau kau nak ajak aku makan dekat luar , aku tak tahu apa yang sedap selain ma masak . Noob kan . Ehek ehek . Then ayah suggest makan Sup Meletup . Gua on jee . Dh perabeh makan semua , pergi UM . Mmg mengantuk atas motor sebab dah tghari dlm pukul 1 smua tu . 

Lepastu smpai UM , cari fakulti then trcongoklah menunggu sementara nak masuk dewan . Dlm 1 lebih tu , i guess pensyarah kott panggil ikut nombor . Aku nombor 7 , msuk berdua dgn lagi sorang minah ni . Minah tu dpt no giliran no 1 while me number 2 . Oh ya no 7 tu adalah no bilik iv kau .
So tggu lah dlm lect hall tu tetiba aku usya laa keliling terpandang ika azman (dormmate dkt septechs) , auni bahriah (dormmate dkt septechs jugak) , anis syafiqah and 2 org budak KMK . Aku pindah tmpt dduk sekali dgn dorang . Tak lama tu org fakulti pggl beratur ikut nombor pergi ke bilik temuduga .

Smpai je depan bilik temuduga , dia check nama etc . Lpstu bdk depan aku kena pggl dlu since dia number 1 . Tk smpai 10 mnit , my turn pulak . Masa ni dh tk rasa cuak apa dah sebab aku pkir nak blik nak solat nak tdr smua ada sbb badan dah berlengas dgn rimasnya . Aku msuk masuk je ada dua orang panel . Man and women . Man tu Chinese and women tu Malay . Greeting smua okay lpstu dia pn start lah bertanya . Haa tang ni dup dap dup dap .

  • Kenapa dlu first choice Accounting . Ketaqq nak jawab . Kiler btul soalan dia .
  • Kalau ada terpilih untuk course Econs , adakah anda berminat . Tang ni rasa nak pura pura pengsan je sbb aku tk tahu nak tibai apa .
  • Isu semasa sekarang berkaitan econs since aku dpt iv course econs . Aku pn jwb lah berkaitan GST .
  • Apa tu GST . Aku just jawab Goods Services Tax . Then dia suruh aku elaborate . Nsib baik blh jawab tauuu .
  • Apa yang awak minat berkaitan dengan econs . Aku jawab aku minat pertukaran wang asing etc . Ntah aku rasa menyimpang gilaaa jawapan aku . Whtever .


Ada byk lg dia tnya tp aku lupa so apa apa pn aku nasihatkan kena lah stdy sikit pasal econs . Since aku tak minat econs , hm aku pn tkdelah stdy psl econs hehe . Mmg killer ah soalan dia but fortunately panel ni baik tau . Dpd panel UKM tu ya Allah . Lagi killer soalan diaaa . Rasa nak terjun bangunan 70 kali . Aku rasa nak laser je mata panel tu pandangan dia pergh perghhh sinis betul . Itu tak dgr lagi kalau dia gelak . Hmm mcm perlekehkan pun ada hmm . Okayy dh esok pulak aku sambung psl iv UKM . Stay tune guysss . Lot of lovee

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2014 I dream'd in a dream , Blogger