7:28 AM

Abby

Assalamualaikum

Hrini Abby dah nak berangkat prgi PLKN . Sygnya aku tkde dkat sana . Urghhh . Lpsni tkde alasan dah aku nak tdur lmbat . Tkde siapa nk LINE dgn aku . Tu pn kena tggu sebulan . Lamanyaaaaaaaa .


To Abby ,

Jaga diri . Jgn mnum air mnis . Jgn boros boros . Solat jemaah . Jgn takut takut . Ajak kwn prgi toilet klau takut nk gi prgi toilet sorng sorng . Jgn sdih sdih . Bgun awal . Klau commander tu mrh kau bgun lmbat , nt malam kau tdur sbelah commander tu . Senang . Tp bila commander tu bgun lmbat , kau backhand diaa . Kasi hentak sikit . Dkat sana kau kawat je mcm mna sklipun dia suruh . Hentak hentak je kaki . Klau commander tk puas hti tgk kau kawat , kau hentak kepala dia lpstu seret dkat jalan tar , pijak pijak . Jgn lupa makan dkat sana at least sesuap . Kalau tk sdap pun , mkn jgak . Jgn lupa call aku . Nt aku mroyan . Jgn nangis kat sana . Ingat Allah . Allah kan ada . Doa je . Allah msti dengar dan sntiasa ada utk kau . Syg Abby . Lovee




P/s : Eh kau tahu , aku ngs tadi . Sobs sobs 

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2014 I dream'd in a dream , Blogger