12:06 AM

How badly this will hurt me .

Assalamualaikum .

Hati ni tak mngerti . Sering tertanya tanya kenapa hati manusia ni sungguh busuk sekali smpai sanggup perlakukan perkara yang buruk ke atas saudara sesama islam sndri . Aku tak faham knapa ia terjadi . Kadang aku dh muak . Bermain persoalan dgn diri sndri . Tak pernah terjawab persoalan ni .

Mengapa msti ada manusia yang busuk hati . Yang sanggup berkata bukan-bukan . Yang tak sepatutnya . Aku dah penat . Aku tak faham . Kenapa msti terjadi . Aku keliru . Siapa benar siapa salah . Mngkin kah kau atau mak kau . Tapi perlu ke luar dlm kain aku , sgala hal aku dkat skolah asrama kau nak tahu . Eh tak . Mak kau . Perlu ke mak kau menjaja cerita itu ini psl aku dkat org lain . Mnjatuhkan maruah aku sbg seorang perempuan . Perlu ke smua ni .

Mmg segala cerita yg mak kau jaja tu FAKE belaka . Saja menokok itu ini tp aku pn ada perasaan . Walau crita tu bkn crita betul pn , tp aku punya hati . Punya sifat malu . Wlaupun sgala kburukan yg diceritakan tu tkde kaitan dgn diri ni , tapi perasaan malu pasti akan ada . Kau malu tak kalau org crita keburukan kau dkat org lain ? Yeahh of course malu bukan ? Kau malu tak bila org buat buat crita psl kburukan diri sdangkan itu tipu semata mata . Entahlah . Yang ni aku tk tahu nak ckp apa .

Boleh dikatakan , setiap hari aku dtg dorm kau . Setiap hari berjumpa dgn kau . Kau tgk aku . Aku tgk kau . Aku tak pun cerita kburukan kau dkat sesiapa . Klau aku cerita apa apa pun psl kau dkat mak aku , mak aku tak prgi pun jaja dkat org lain . Tapi knp mak kau nak buat mcm tu . Perlu ke kisah psl hal aku , aku tk de duit bagaiii . Perlu ke ? Bknnya aku mntak kau duit . Penat laa .

Penat dihina dicaci dipandang renbdah dan sebagainyaaa . Seriously kayy . Kadang terasa mcm nak rejam satu family kau . HAHA . Biar puas hati aku . Tapi aku sedar . Siapalah aku . Apalah hak aku nak hukum org sebegitu rupa . Hm .


No comments:

Post a Comment

Copyright © 2014 I dream'd in a dream , Blogger