3:40 PM

The day .


Ya . Semua orang tahu . Hari Ibu sepatutnya bukan disambut pada 16 Mei aje tapi disambut pada tiap tiap hari . Tapi satu peristiwa berlaku . Buat aku rasa mcm arghhh stress gila .

Khamis . Order kek . Special for my mum . Dh plan dah nak design kek yang mcm tu mcm ni . Tapi tak jadi . Order tetap order tapi design tak ikut mcm yang aku nak . Okay takpelah . Aku tetap mmbelinya jugak . So hari Jumaat tu , aku dapat kek tu . Yeahhh . Happy sangat sangat . Balik je hostel , call ma .

Datang hujung minggu ni ?

Tak . 

Ohh . Ingatkan datang melawat Ika .

Kenapa ?

Hmm . Tak ada apa lah . Okaylah bye .

Naik dorm . Ambil kek tu smula dan jual kepada orang lain . nak menangis pun takde guna . Hum . 

Selamat Hari Ibu 



13 Mei 1996

Lahirlah seorang puteri . 13 Mei 2013 . Aku tak berkesempatan utk wish bfday dia tapi aku sempat mnghantar 1 mesej semasa di asrama haritu . Tu pun mnyorok nyorok . Kantoi dgn warden , mampus aku . Tapi tak tahulah dia dah tukar number atau tak . Aku tak check lg fon sbb fon dkat warden . Tggu next week . Hmm .

Selamat Hari Lahir ke-17

SORAYA NATASYA MOHD ALI



No comments:

Post a Comment

Copyright © 2014 I dream'd in a dream , Blogger