3:30 PM

There is nothing SPESIAL for youu Ila .


Memandangkn skolah akuu cuti so akuuu digalakkan mnjadi penganggur tak brtauliah selama seminggu di rumah ! Mcm mne ye rse nye ? Msti bosan en ? grrr +,= ! Akuu ckp dgn ma yg aku nk prgi skolah lame and nk blaja dkat situ slame sminggu tp ma tk kasi . Ma kate sehari je boleh and aku rse .. down gile gile . Aku dh smangat nk blaja akaun , aleh aleh jd mcm ni . Rse nk nangis jeeeeeee ! And fyi , mngkin akuu prlu ambik mse berjam jam utk crite smua prkara yg brlaku dgn dorng . Huhhhh , .. Tension :p Dhlah lepas cuti ni ade exam . Gimana inihhhh ?!! Lg pusing tauu enggak .

Bahagia hati akuu bile dpt tahu seminggu cuti and ttbe hri jumaat hrituh pk hem bg balik awl sbb die suruh kemas dorm . Almaklumlah 5S masih brjalan lg . Aku pelik doe , skolah lain tkdelah nk 5S sgt , tp skolah ni !@#$%^&*() . Pakaian dalam pun kene label . Haishhh . And lg satu skolahh nih mmg suke main shortform . Akuu ingat KDT tuhh ape , rupenye “ Kedudukan Dalam Tingkatan ” . KAT pulk mksudnye “ Kejohanan Antara Teknik ” . And mcm mcm lg . Sume bnde nk dibantai shortform . Gelabah =,=’ .

Okay skg akuu bru tahu betapa tuisyen tuhh mmbosankan apatah lg klau dkat tuisyen tkda kwn . Sgguh membosankan , and akuu tk tipu . Td aku mngadu dkat ma yg tuisyen bosan and bla bla bla . And ma pun kate skip ajela . Tp aku bknnye jenis anak yg tk kenang budi . Rite ? Tp siyezli bosan . And bile bosan , mnyebabkn akuu jd ngantuk dlm kelas . Aku tk prnah ngantuk dlm kelas weyhhh ?! .. Plus akuu tk prnh duduk dlm kelas yg pasif . Harap Maklum :D

Harituh wish bfday Ila . K.Aynaa yg rncang and aku just ikut je ape yg die suruh . Pg tuhh smua ambik sticky notes and tulis “ Happy Bufday ” bagai . And tgh hari tuhh , mse nk blik aku ckp dkat ila yg aku ade bnde nk ckp dgn die mmndangkn hubungan kami mase tuhh tk berape baik and aku nk mntak maaf laa . even bkn salah akuu tp wa tak kesah ouhh . HAHA :D Aku ckp aa yg akuu nk mntk maaf and bla bla bla . Ttbe * cehh ttbe pulak . Pdhal berlakon je * , min panggil and ckp dkat ila yg K.Aynaa nk jmpe Ila dkat kelas . Min ckp , K.Aynaa tgh bengang dgn ila include me ! Ila pun berkejar kejar la blik ke kelas semula sbb min kate yg K.Aynaa tunggu di kelasnye . Aku pun follow dpd belakang , begitu juga min , diy , mai , awin and so on .. Sampai je kelas , K.Aynaa senyum and ila pulak tnye dkat K.Aynaa knpe nk jumpe tp K.Aynaa tk tahu nk ckp ape so aku pun tlg ckpkn dpd blkang . Aku ckp “ Happy Incoming Birthday Ila ” and ila mcm speechless . Plus die tgk cadar die dh trgantung atas kerusi dlm keadaan basah . And whiteboard yg penuh dgn sticky notes . The end , blik harituh , die diiringi dgn cadar yg basah . Malunye bwk cadar prgi skolah !! Dh la lalu dpn Aspura . Mmg memalukan .
Tp ape ape pun Happy Birthday My Girl . Selamat Ulang Tahun Kelahiran Kawan . Semoga panjang umur , Berjaya dunia akhirat , 10A+ dlm genggaman ya ?! Caiyok ! Btw , selamat menjalankan tugas anda sebgai PA akuu . HAHA :D

P/s :D Syg 103A ..


HAPPY BIRTHDAY MY GIRL >3 NUR ASYILAH BINTI ROSLEY
Memandangkn skolah tuhh gilekn 5S , dan pengetua pun bg ganjaran barang siapa dorm die cntik maha bersih , pengetua akn bwk prgi Langkawi . Ape lg , bile dgr je dpt prgi Langkawi , semua brlumba lumba nk kejarkn Langkawi tuhh . And termasuklah aku sndri brsama ahli dorm yg lain . Siap tulis dkat dinding lg “ Demi Langkawi ” . Malunyeeeee +,+’ Itu K.Aynaa yg tulis but not me ! Aku just bersihkan dkat belkang loker yg maha bnyknye khazanah khazanah yg terkumpul . Mmg kotor and akuu rse jijik nk brsihkan tp apekan daya , demi langkawi aku relakan aje . Dengan kudrat yg masih ade , aku tolaklah loker yg berat tuhh dgn bntuan Min . And the rest , DJ and Dayang yg buat . Akuuu lg capek tahu enggak . Tp ape ape pun doa doakn lahh yg kami satu dorm dpt prgi Langkawi tuhh ye ? Doa dpd anda sgt kami hargai ..
Akuu tringin sgt prgi Langkawi utk kali yg kedua sbb last year tk puas nk menakluk smua tmpat . Yelahh rombongan en , thts y terhad skit .

Baru baru ni akuu dpt result . Alhamdulillah tk mngecewakan ibubapa akuu tp mngecewakan diri akuu sndiri . Sbbnye akuu tk dpt Kategori Pelajar Lulus Sempurna . Padahal akuu hnye ade A , B , and C jee . Org lain ade E boleh pulak dikategorikn . Aku ? Mmg malam tuhh bile dpt thu yg akuu tk dpt kategori pelajar lulus sempurna , akuu trus nangis . Akuu prgi tuisyen dlm keadaan takde mood and dlm keadaan mata sembab , muka serabai plus penat kebabeng . Siyezli down gileeeeee . Mne tknye , Ila dpt Kategori tuhh . Min pun dpt . Dh laa Min top 50 dlm tingkatan . Mmg akuu nangis gile gile mlm tuhhh ! Okay tp mgkin bkn rezeki akuu . Aku trime hakikatnye .

Semenjak akuu disahkan jd pelajar SMT Sepang , bnyak program yg akuu msuk . Antaranye , Halaqah . Baik tk akuu ? Tp siyezli akuu nk brubah . Skg dh pkai tudung labuh and lalu dpn Aspura dh rse malu malu skit . And ade lah skit skit yg akuu rse dh brubah . Even skit pun , tp boleh jgak en ? Tp hrituh aku en join halaqah so akak tu explain laa pasal aurat . Bile dgr je aurat , akuu jd malu . Malu sesangat sbb sblum ni aurat akuu tk sempurna lg utk ditutup . Katanye , klau nk pkai tudung , tudung en kne tutup bwh dada . Then dkat blkang bdn pun sme . Kne tutup jgak separas bwh dada sbb ia dikira aurat juga . And sesiapa yg pkai inner . Kne pkai inner yg longgar . Means , inner die tk ketat smpai nmpk bntuk lengan die . Sbb klau nmpk lengan even dh tutup dgn inner pun dikira aurat . Ade jgak akak tu ckp psl ucapan assalamualaikum . Sesiapa yg ckp assalamualaikum , die dpt 10 kebaikan utknye . * 1 kebaikan menyamai 10 pahala * . Sesiapa yg ckp Assalamualaikum warah matullah , 20 kebaikan utknye dan sesiapa yg ckp Assalamualaikum warahmatullah hiwabarakatuh , 30 kebaikan untknye . Hehe bykkn pahala ?! And cntohnye klau A bg salam utk B , C juga wajib jawab salam tuhh .

P/s : Boleh jd ustazah tk ?


Copyright © 2014 I dream'd in a dream , Blogger