3:24 PM

TERHARU BILE TENGOK DIA BUAT MACAM TUUU :(




Then , terpaksalah aku merayu bagai nak rak . Dan semestinya sebarang permohonon tidak akan dilayan . Sadis bile aku dgr jawapan mcm tuh dpd kawan sejatiiiiiii la sgt . Dan harini terpaksa stay sbb nak taw jugak apa jadi en tapi ape yg jadi skg ? ..
sungguh mmbuang mse dan tenaga akuuuuu je . kalau skg , boleh buat kerja rumah ( ye semestinye tidur en ? ) . huh , tapi siyez aku ckp mmbazir mse dan tenaga je .

Folio yang men-spoilkan smua rncangan aku . kalau sbelum nih bolehlah tidur 2 3 jam lpas zohor en , tapi skg ? JANGAN ade 1 minit pon miss . Tapi aku miss jugak . Yelaa , bknnye aku buat pn .

Td ade drama competition . okay laa . aku sempat tgk kelas 3 Efektif . bg aku kelakar la jgak bile Syafiq Yazid pkai dress , topi , make up and sumpah kelakar wouuh . sorry , sejujurnye aku nk ckp yg muke dia mcm mak nyah . heee . ( sorry syafiq )

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2014 I dream'd in a dream , Blogger