5:51 PM

Benar kah ?


Dan itulah yang sebaiknya kuputusan yang pernah aku buat . Terasa hancur luluh hati ni bila taw perkara yang selama ini aku takut takut kan akan terjadi . Dan sekarang ia terjadi . Ya Allah . Ape yang terjadi ni ? Nak aku tangiskan semua tuh , dah takda guna nya lagi . Perkara itu sedang berlaku dan tak mungkin akan terjadi ape yang sedang aku impikan sebelum ini . Dan sekarang ini , hancur . Hanya Dia yang tahuuu . Ape yang harus aku buat ? Aku dah lemah disaat ' dia ' memperkatakan ' semua itu . Hancur berderai hatiku tanpa tangisan yang syahdu untuk aku merdukan lagiii . Ingin aku tangisi semua tu , sudah puas aku mencuba , aku gagal . Air mata ini seolah olah menghalang aku untuk tangisi semua yang tak BERGUNA tuhh . Penat aku bina semua tuh , tp hancur .

Tiada lagi tangis yang syahdu untuk dimerdukan
Tiada lagi gelak tawa untuk dilagukan


No comments:

Post a Comment

Copyright © 2014 I dream'd in a dream , Blogger