10:52 AM

JIKA AKU JATUH HATI ..

ya allah
jika aku jatuh hati pada seseorang
yang melabuhkan cintanye padamu
agar bertambah kekuatanku untk menyintaimu

ya muhaimin
jika aku jatuh hati
izinkanlah aq mnyentuh hati
seseorang yg hatinye tertaut
padamu agr tidak
terjatuh aku dlm jurang cinte nafsu

ya rabbana
jika aku jatuh hati
jagelah ati ku padanye
agr tidak berpaling dpd hti mu

ya rabbul izzati
jika aq rindu
rindukanlah aq pd seseorang
yg mrindui syahid di jln mu

ya allah
jika aq menikmati cinte kekasihmu
jgnlah knikmatanmu itu mlebihi kenikmatan indahnye
bermunajat di sepertiga mlm terakhirmu

ya allah
jika aq jatuh hati pd kekasihmu
jgn biarkn aq tertatih dan terjatuh pd perjalanan pnjg
mnyeru manusia kpdmu ..

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2014 I dream'd in a dream , Blogger