6:32 PM

Past .


As you know , Thailand menang 2-0 . Kay kay . Berita mnyedihkan buat diri aku juga yang lain . Menyesal aku makan Tomyam ptg tu . Kalau aku tk makan , cnfirm dorang kalah . Eceh eceh . HAHA . Tomyam dgn aku mmg tk dpt nk dipisahkan . Arghhhh mngarutnyaa !! Kayy ni antara post post dpd HM . Baca jelahh . Malas nak terang terangkan .


 Menyesal aku tak tgk part yg time pengadil berlaku tak adil . Faham tak ayat aku ? Faham faham sndri jelahhh .


Aku setuju , menang atau kalah tapi yang penting berlaku adil antara 2 pihak . Hmm .


Tapi yang ni wa tak setuju ! Tak perlulah nak memaki bagai . Kang aku bagi double WOW dekat kepala kau kang . Biul sebulan trus .




Kesian pulak aku tgk muka tak brsalah dia tu . Hmm . 


Yang pasal Korea ni , no comment . Sbb baru tahun ni ttbe je aku suka bola . Tapi aku tgk bola bila Malaysia ada bersaing skli lahh . Klau country lain , jgn harap aku nk tgk dehhhh :P

Conclusionnya , Malaysia kalau main dekat tempat sndri pun dpt seri dgn Thailand , apatah lg klau prgi tmpt Thailand . Td aku tgk dkat Astro , katanya , gerak geri pemain Malaysia dapat dibaca . Aku bkn nk sokong Thailand , tp Malaysia ni pun , main tak betul . Tak serious . So , pape pun terima ajelah dgn apa yg telah terjadi . Kayy . Chill lahh Malaysia . Akan dtg ada lg . Just try ur best :) 

Pernah tak wall kena BOOM . Again andd again . Kompt aku jd lembab sbb benda ni . Non stop pulak . Aku tk marah , cuma macam kompt aku jd hang skejap . Dan aku tak suka . Sangat tak suka .


Tapi boom tak boom ttba aku ada nampak Ain likes gambar sorang prmpuan ni . Dan rasanya mmg kenal . Pastu aku pun add lahh dia . Tk lama tu dia approve anddd dia post something dkat wall aku .



 Dan pernah kena Poke berbanyak banyak banyak kali ? Aku .. hmm . Antara orang yang rajin poke aku . Ni baru dua , yang lain lain tu .............


 By the way , sorry sebab nampak macam aku ni skong Thailand bukan ? Aku cuma bg pendapat aku aje . Bkn nak menang sokong mana mana pihak . Mungkin awak awak smua kena nilai balik smula , tengok balik semula kenapa Malaysia boleh kalah bukan ? Pape pun , belajarlah terima kenyataan . Setiap apa yang kita lakukan , juga ada pembalasannya . Tidak kira baik atau jahat . So terima kenyataan kalau Malaysia kalah . Lantak pi lahh Thailand tu menang pun . Kalaupun di main rasuah , takkan kita nak ikut sekali kann ? Hmm , kepada kaum Hawa , udah udah lerrr mencarut bagai memaki itu ini kata Thailand cm tu cm ni . Awk tu bgus sgt ke hah ? Dok mncarut mcm tu , tak manis lahhh . Kalau aku jd lelaki , reject habis dahhhhh :P

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2014 I dream'd in a dream , Blogger