12:54 PM

Let ur dreams take wing ..

S - makes people laugh

O - has one of the best personalities ever

R - funny

A - crazy

Y - is loved by everyone

A - crazy



N - is a very good kisser too!

A - crazy

T - a smile to die for

A - crazy

S - makes people laugh

Y - is loved by everyone

A - crazy


oceceh ! Tasya ! bgge r ! HAHA !
ok . tgk aq nye lakk !

S - makes people laugh

I - is really sweet & romantic

T - a smile to die for

I - is really sweet & romantic


H - stick to one

A - crazy

J - is very sexual

A - crazy

R - funny



S - makes people laugh

Y - is loved by everyone

A - crazy

F - loves people wild and crazy adore you

I - is really sweet & romantic

Q - a hypocrite

A - crazy

H - stick to one

haha :) ok tk !? heee :) btw , tade pe yg nk diperkatekn or dibebel en kt sni just nk mention nme nme yg tertentu jehh ! hee ! ngarok jeh !

hrmm . if aq ckp yg aq kuat nangis & mrajuk , u all caye tk ??
mybe spe yg rapat ngn aq caye kott ! kott laa ! HAHA :)
hrmm . if aq ckp yg aq nih hipokrit , korg rse trok sgt tk ?
trok en ! haihh ! bHAAA :) ok .

hrmm . kaw byk wt aq skit ati , mrh , bnci ngn kaw ! sbb kaw , sgale bnde aq nk wt dh tk leh !
hrmm . ok . meh sni aq mention en ape nme die ! & sape die !

MOHD AFIQ AFIFI BIN MOHD ARIF

yah ! this is my beloved younger brother ! wooo ! terhebat sgt !
what are kind idiot people are you !?
kaw ialah virus penyakit HATI ! kaw ! ehaihhh ! hrmm .
dh lah virus kaw tuh tkde UBAT !
cm sial jehh ! ehh ! sni ! kaw sdar diri kaw skit ! kaw egt kaw sape hah !
tk kenang budi ! weyhh ! kaw taw arkk , dulu time kite kecik kecik , spe jage kaw !?
aku ! ngokkkk ! dh ! stop ! mls ouhh nk cite , membebel , pnjg pnjg ! wt skit , pening , aq jehh !

ok ! & YOU !

tade pe ah ! ..

tasya tasya tasya , lekha lekha lekha ,


HAPPY BELATED BFDAY ..

hope pnjg umur ,

murah rezeki && hepy sllu !

waaaa ! :(
sedeyhh ouh . haihh . td aya ckp en en yg die nk beli uma . ow yehhh ! best doe !
heee , tp en , alaa . hrmmm . ok . forget it . haihhh !

btw , ILOVE korg !

hrmm .

i LOVEMISSHATE you laa sygg

HAHA !

smlm en en , skola . haihh . tk blaja pon . hrmm cz ade org mngecat kt klas ktorg . hrmm hampehh ! hmm .

btw , ILOVE ckg SHAHRUL .
salah satu care untk mengingati diri sy ialah dgn mngatekn yg sy nih ,,

KUAT MRAJUK && NANGIS !

tht's a great ! hee :)

ok . thnx ckg sbb mngingati diri haja yg teramat amat lah terok skli en en ? yeahh !
i'm not a perfect girls like others girl . hrmm

tasya tasya . haja sedeh ouhh dgr lagu SEMUA TENTANG KITA . hmm
ok . tasya . about my dreams last day , jgn bgtaw spe spe ok . hrmm . sedeyhh ouh .
1st time haja tgk die nangis but only in my dreams .
kalo dpt tgk scare realitinye kn best hmm .

ok . kate pegi US ! btol kehh ! hmrmm nothing to say .
btw, aq ucpkn slmt tggl . hope u got a great nice day !
haihhh . hrmm .

You're my everything
The sun shines above you make the blue bird sing
The star that twinkle way up in the sky
Tell me I'm in love

When I kiss your lips
I feel the roaring thunder to my finger tips
And all the while my head is in the spin
Deep within I'm in love

You're my everything
And nothing really matter what the love you bring
You're my everything
To see you in the morning with those big brown eyes
You're my everything
Forever and the day I need you close to me
You're my everything
You never have to worry never fear
Coz I'm in near

For my everything
I left up from the land and see the sky above
I swim within her ocean sweet and warm
There no strong my love

When I hold your tight
And nothing that can harm you in a lonely night
I'll come to you and keep you safe and warm
There no storm my love

You're my everything
the sunshine above you make the blue bird sing
The star that twinkle way up in the sky
Tell me I'm in love

When I kiss you lips
I feel the roaring thunder to my finger tip
Deep within I'm in love

You're my everything
And nothing really matter
You 're my everything
To see you in the morning with those big brown eye

You're my

YOU're MY EVERYTHING !
....

my life would suck without YOU .

...

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2014 I dream'd in a dream , Blogger