9:19 PM

HANYE TINGGAL KENANGAN

Erm awl2 cuti agy da trase boring sgt
Huh
Wehh2 taw ark?
Ta taw!
Meh aq bgtaw
Siang td an aq g toilet aw
Then aq msok balek bilik aq
Aq tgk de miskol
Dpd nom 012 n bla3
Hehe ta igt laaa

Then aq pon kol la nom uh balek bt tade respond
Ta ame uh ea anta msj
Aq reply
Act ea anta mcj bunyi nye cmnih
”bleh knal tk?sy tengku abdul amin.”

Pelik seyhhh
Aq pon reply

Aq: excuse.cmneh awk dpt nom sy
Die: sy men tkan2 jeh ta taw lak de org
Aq; ooh yekeh
Die: act sy da rmai knalan yg dok at KASAWARI tuh
Aq: eh jap! Cmneh awk bleh taw sy dok KASAWARI
Die: sy de SPY at kasawari uh.ea sllu g surau. Bkn stakat ade kt stu jeh, kt lua negare pon ade
Aq: eh jap. Awk nih plek laaa an..ok2 awk dok mne. Umo bpe. N skola at mne?
Die: bukit aman. Form 2. smk bukit aman. Awk lak?
Aq: also form 2. bt skool at smk bndr tun hussein onn 2
Die: oh. Ta kuar keh ajak femly g jln2 keh
Aq: mls ah.. agypon sy de byk keje skola nk wt


N bla3..
Ta ke pelik nme nye nihhhhh
Cmneh die bleh taw aq dok at kasawari yup
Huh
Aneh bin ajaib!

Hey guys de 1 puisi aq reke sndiri cz tadek keje!
Act nothi ng special about this post
Jzz bored!
Hehe;))

AKU DAN KAU

Aku adalah kau
Kau adalah aku
Aku sayang kau
Kau sayang aku
Aku takkan lupakan kau
Kau takkan lupakan aku
Aku dan kau
Kita tiada perbezaan


Dedicated to HALESYANAWANA


TAPI KENAPA...??

Haja sayang kamu
Tapi kenapa kamu tak sayang haja?
Haja tak nak kamu menangis
Tapi kenapa kamu buat haja menangis?
Haja takkan lupakan kamu
Tapi kenapa kamu lupakan haja?
Haja takkan meninggalkan kamu
Tapi kenapa kamu meninggalkan haja?


Dedicated to HALESYANAWANA

SIHASYA SAYANG HALESYANAWANA

U all mest tetnye2 an spe HALESHANAWANA an

HA: haja (siti hajar syafiqah )

LE: lekha ( zulaikha )

SHA: shahirah ( nur shahirah )

NA: nabila ( nabilah )

WA: wana (nur safwanah )

NA: janna (nurul jannah )


Aq reke sndirik!
Hehehe
Bt sumenye hnye tinggal kenangan!

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2014 I dream'd in a dream , Blogger