7:21 AM

Minta Maaf

Assalamualaikum .

Iolss nak mintaa maap bebanyak buat sementara ni gua tak boleh nak blogwalking . Salah satu sbb nya saya pakai hotspot dan line dia pn anda sendiri paham paham lah . Kalau boleh nak letak 10 handphone , biar semua pasang hotspot tapi malangnya tak boleh . Jadi harap kalian smua bersabar . Jgn risau , nnt aku blogwalking hampa punya blog . Ada yg aku dah bukak through handphone tapi tak boleh nak letak jejak dekat cbox pulak so aku decide , buat masa ni aku stop bw sat . Memandangkan aku pun tgh busy untuk persiapan sambung belajar , jadi harap kalian smua bersabar ye . Nnt semua dah reda , dah tak busy , iolss dtg bw . Dont worry , aku dah buat list link msing msing untuk pi bw tau tauuu so toksah kalut kalut nohhh .

P/s : Ceq syg hampa semua huhu

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2014 I dream'd in a dream , Blogger